AvaloN - TLW Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja... I Nobvember så begynte mitt ca 3-4mnd gammle ASUS M3A32-MVP Deluxe å fuske på SATA portene.. kanskje funket di p ett 20 forsøk i 20 sekunder, mens IDE(pata) utgangen fungerer fortsatt. Nå har jeg fått akkurat samme problem med mitt ASUS P6T HK, og det er ca 4-5 mnd gammelt. For å si det mildt... hva faen er galt? Har kun hadt problem med sata(n's) dritt. Bruker en 850w psu, og kun 1 hdd, 1 dvd rom, HK og GF285 kort er koblet til. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvordan vet du at det ikke er disken? Kablen? Har du testet den i en annen pc? Regner med at det har fungert i 4-5 mnd med det nye hovedkortet? Og ikke at du har skaffet et 4-5mnd gammelt kort og så fått problemet. Lenke til kommentar
tweakMan Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hm... På disse nymotens korta kan det være slike problem ja, det hele kommer som regel av at man ikke leste bruksanvisningen... Det er noe som heter S-ata i "IDE modus" og noe som heter AHCI ... S-ata oppsett for Vista... Les den tråden der... spør så igjen om det ikke var noe du kjente igjen... mvh Endret 23. juli 2009 av tweakMan Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Test det tweakMan snakker om og fortell oss hvordan det gikk. I det siste har det vært vansklig å hjelpe folk da feilen ofte ligger i ting man tar forgitt, for eks en 600siders tråd om et hovedkort som bare fungerte på intern grafikk, før en luring spurte om det var disabled i bios så pci-e kortet vil vise isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå