ozzy71 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei! Har nettopp koblet opp mot naboens nettverk, med trådløs overføring. Utmerket signaler mellom. Hvordan kan jeg få koblet dette signalet over på kablet nettverk i huset mitt? Har tilgang på en D-Link DIR-635, D-Link DIR-655 og en D-Link DWL-2100AP. Signalet fra naboen sendes fra en D-Link DIR-615. Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 DWL-2100AP er det nærmeste du kommer siden den har WDS, noe DIR-635/655 ikke har, og det er etter hva jeg erfarer en nødvendighet. Jeg kan ta feil dog. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Nå sjekker jeg ikke opp hva hver enkelt av nevnte enheter er, og hvilke funksjoner de måtte ha, for det burde du vel ha litt peiling på selv. Om du ikke har en "boks" som kan legge en bro mellom tilkoblingene, er det ingen problemer å bruke en datamaskin til det. Lenke til kommentar
ozzy71 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg gjorde følgende: Satte 2100 til AP client. Satte kabelen fra den til DIR-655, internetkontakten. Var inne i DIR-655 og skiftet (under Network setting)IP-rangen på LAN'et. Deretter fungerte alt perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå