Dudlie Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hey Har nå hoppet på hundre forskjellige trampoliner hos venner og familie og har selv trampoline. Og det er helt klart at det ikke varier mye i kvalitet. Alle jeg kjenner har vel den typiske trampolinen til 1500-2000 kr som er helt grei underholdning, men etter å ha hoppet i årevis har jeg blitt litt lei av disse, vil nå ha den absolutt beste trampolinen. Den som gir deg absolutt best sprett og likevel er behagelig. Finnes det "familie" trampoliner som skiller seg ut fra alle de andre og gir deg noe helt utenom det vanlige? Vet ikke om jeg poster riktig sted, men hadde vært veldig fint med noen linker. Hvis dette ikke er helt vanlig, tar jeg gjerne imot linker til utenlandske sider også Og i hvilken prisklasse ligger disse trampolinene i? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skulle tro jumpking er i det øvre sjiktet når det gjelder familie vennlige trampoliner. Dog er nok disse relativt høye på pris. Lenke til kommentar
Dudlie Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Har hørt om de ja. Men "familie vennlige"?. Jeg tenkte mer på den type "vanlig" trampoline man absolutt kommer høyest på SKal sjekke det ut;) Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 vel.. en ting er sikkert.. den hagetrampolinen som jeg har og tar dobbel backflip på heter Sport Supply PRO den koster 6k. Den er så sykt verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå