alaruz Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg er en FERSKING for å si det sånn i de bærbare pcenes verden. - Men trenger en, fordi det ville gjort ting en god del lettere for meg. Personlig ville jeg trodd Toshiba eller Dell.... men vet ikke som sagt.... Men er ikke ute etter de derre bærbare til sånn 30000kr +++ Men en grei, fungerende, (til skolebruk) Men grei harddisk størrelse og endel RAM. - Mange ville sikkert anbefalt meg brukt pc her og nå,... Men vil fremdeles vurdere en ny maskin,.... - :smile: Lenke til kommentar
-pils- Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 TOSHIBA ER BEST!!! de koster litt mere da enn andre, men da har du kvalitet... sjekk bare ut siden http://www.toshiba.no Lenke til kommentar
Hit-Man Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Tja tja Thoshiba er nok sikkert bra, men det finnes da andre merker! Som er VEL så gode (og ikke minst billigere) Fujitsu-Siemens, Targa, DELL, ETC ETC Mange av pc ene inneholder omentrent de SAMME komponenter fra de SAMME leverandører /fabrikker... IBM og Compaq er vel litt sære i så sammenheng, men mye er likt inni de boksene også. YOUR CHOICE YOUR HEAD ACE Send evt en epost til [email protected] De skaffer "ALT" innen laptops!- till en rimelig penge om du er heldig og treffer kampanjer. Skulle du hatt en NY pc (stasjonær) med AMD Duron 1GHZ+ 20G HD + 128MBRam +32MB skjermkort....(ikke skjerm..) fikk du den for ca.7000 inkl alles i dag. [ Denne Melding var redigert av: Hit-Man på 2002-01-30 01:54 ] Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har ikke pirka så mye borti bærbare, men nntrykket jeg har fått er at Toshiba er veldig solide og bra maskiner. Har selv en Toshiba 286 (og har brukt en annen (jauda, antikviteter]) som surrer og går fortsatt, og jeg har aldri hatt noe trøbbel med det merket. Gamle IBMer derimot har jeg sett flere som plutselig dør fullstendig, uten synlig grunn. HP/Compaq har også det med å ha tonnevis av søppelsoftware installert, åssen Toshiba er der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
josh Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Dell maskiner er veldig gode når du først har fått dem... Ellers er Toshiba et veldig bra merke og IBM er også helt suverene, men disse koster enda mer en Toshiba igjen. Acer er visstnok gode de også, men de har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har jobbet en god del med bærbare (Best, Compaq, Dell, HP, IBM og Toshiba) og har IBM som en helt klar favoritt. Dette med tanke på stabilitet, ytelse, pris og service når noe skulle gå galt. IBM er heller ikke så sære som de var tidligere. Jeg vil vel også legge til at dette blir vel som å diskutere hva som er best av AMD og Intel. Du får aldri noe godt svar. Mvh André Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har drevet litt med salg og kjøp av bruket bærbare en stund og Toshiba er best. Sjeldent noe feil med de og sjeldent døde pixler på LCD skjermene. Har en Toshiba SatPro 4600 nå og kunne ikke vært mer fornøyd. Telcontar Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Må nok holde med Dell. Grunnen til at jeg foretrekker Dell fromfor f.eks IBM, Compaq, Packard-Bell/NEC, HP og Toshiba, er at jeg rett og slett har hatt mindre problemer (både teknisk & software) med Dell enn de andre merkene jeg vært borti (er PC-tekniker). Lenke til kommentar
mojne_tisra Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 En grunn til å velge Dell er deres tradisjionelt god støtte for Linux.Det har kanskje ikke betydning nå men en bærbar skifter man ikke ofte.F eks jeg angrer nå for at jeg kjøpte Compaq, Grrrr. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Dell er min favoritt. Mye for penga. Vinner mang en test nå og da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Dell er min favoritt. Mye for penga. Vinner mang en test nå og da. Hmm... Må si denne "beste laptop" diskusjonen har begynt å få noen Ati vs Nvidia og Intel vs AMD nykker. Kanskje jeg skal legge deg i siggen? :razz: Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: Hmm... Må si denne "beste laptop" diskusjonen har begynt å få noen Ati vs Nvidia og Intel vs AMD nykker. Kanskje jeg skal legge deg i siggen? :razz: Hadde sikkert ikke hvert så dumt! :razz: Liker forresten signaturen din... Mvh André Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det er vanskelig å si hvilket merke er best, mye har med original-produsenten av PC-en å gjøre. En original produsent er f.eks. ikke Dell, IBM osv. Men hvem som f.eks. produserer maskinene la oss si i Taiwan. Selv synes jeg det er vanskelig å si hvilket merke er best helt sånn uten videre, alt dette bestemmes av behov og økonomi. Andres erfaringer med produsenten er også viktig. Tilgang til support og drivere er også viktig. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Vet ikke hvilket merke som er best, men selv har jeg en gammel Fujitsu Lifebook (Pentium 133 eller noe). Den fungerer helt fint og har ikke hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
ROLS Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 ikke noe merke er best!!!...........eller foresten......er det ikke et merke som er BEST:-) vel......det er som med alt annet i verden tenker jeg........fordeler og ulemper.......jeg har compaq jeg.......evo n150......10990 kr på elkjøp. Ikke den raskeste (langt i fra) heller ikke den beste.....men den duger til mitt bruk..........og den er stabil.......kjører xp pro fint........ takler billig ram og de fleste merker hdd....og....da er jeg fornøyd. Alle dere som syter om at compaq er så sært.......er dere oppdatert?? rols Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg kan trygt anbefale DELL sine bærbare PC-er, ettersom de er knallbra, og har flott design. Bruker selv DELL Latitude C400 med mye ekstrautstyr(Pris omtrent 30000-40000) og har ikke en eneste detalj å klage på. Vet at de andre dell laptopene e vell så gode og kan trygt anbefale deg hva enn det måte være av de nye modellene. PS. Er IKKE selger for dell :wink: hehe Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Ka med Apple da... Det er kjempe maskiner.riktignokk ikkje PC, men visst han ikkje skal spille så er dei minst like gode. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Du får det du betaler for... Folk sammenligner en Toshiba de har sett til 35000 med en IBM de har sett til 12000kr (kun et eksempel), så man kan ikke stole så mye på hva folk sier. Selv sitter jeg og skriver på en Acer Travelmate 527 nå og er kjempefornøyd med kjøpet (betalte 16000 for den i sommerferien. Kjøpte i tyskland, så fikk den mye billigere enn det den kostet i Oslo). Jeg har hatt IBM Thinkpad og Toshiba før og var fornøyd med de også. Men Acer'en har DVD (som man nå kan få på alle laptoper selvfølgelig) så det gjør nok at jeg liker den litt bedre enn mine forrige maskiner :wink: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 DELL Inspiron 8100 er kongemaskinen, litt konfigurasjoner på den og du har en maskin som er like bra som en stasjonær. Koster riktignok ca.35000,-. Ellers er DELL Latitude C810 også en fin serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå