MiniMoose Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) http://www.pcerrorcleaner.com/index3.php?k...CFUF_3godsAIn4w Noen som kjenner til dette programmet? Som har brukt eller bruker det? Det ser jo i utgangspunktet veldig bra ut for en XPbruker, MEN..det er en del som skurrer her. Jeg har gjort litt research, men finner lite om dette programmet..noe som ikke akkurat er positivt. Jeg installerte det i går og ting fungerte helt greit. Jeg søket etter ting som programmet skulle søke etter og den fant masse drit i registeret etc. MEN tilbake til skurringdelen. Programmet har med en funksjon der det kan laste ned windows updates...greit nok, men den har oppdatering til IE7 og ikke IE8. Jeg ser at en del brukere har klaget over et annet program som heter errorfix (som KAN være de samme gutta som har laget, bare lært av gamle feil?) der programmet skal ha lagt igjen masse malware. Det har ikke skjedd her. Har sjekket med Adware og Avira (antivirus) Jeg avinstallerte programmet til slutt grunnet at jeg ble veldig usikker jo mer research jeg gjorde. Hvis dette er en hoax, så er det sinnsykt gjennomført i forhold til mye andre av denne typen dritt. Det er flere ting som har skurret litt, de har en del "godkjennelser" fra andre mer kjente sider på høyre side av siden deres. En av de "mcafee" godkjenner programmet. Trykker du på softpediagodkjennelsen, så er den direkte linka til download fra deres egen side (ikke softpedia sin)..og du finner ikke programmet på softpedia. Eller jo, jeg finner "Fix Registry Errors 3.0.0". Det ser ut som en tidligere versjon av programmet. Samme logo. Hadde vært veldig fint hvis dette programmet hadde fungert og ikke vært tullball eller det som verre er. Noen som vil sjekke litt mer? Eller har en maskin de tør å prøve det ut på? Endret 23. juli 2009 av MiniMoose Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg er ikke kjent med det programmet og ser heller ingen grunn til å teste det. Hvorfor ikke holde deg til kjente programmer som du vet virker, f.eks: Spybot - Search & Destroy SUPERAntiSpyware CCleaner Lenke til kommentar
MiniMoose Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg er ikke kjent med det programmet og ser heller ingen grunn til å teste det.Hvorfor ikke holde deg til kjente programmer som du vet virker, f.eks: Spybot - Search & Destroy SUPERAntiSpyware CCleaner Hvis jeg kan slippe å bruke så mange programmer som jeg gjør fra før og samle alt i ett, så er det LITT fristende. Det og at jeg bare av natur er litt nyskjerrig på programmer som dette. CCleaner er helt klart god sammen med Glary Utilities. http://www.glaryutilities.com/. Dette virker helt klart som et vindunderkostilskudd for maskinen..altså at det ikke fungerer, men kan gjøre ting verre..likevel, så er jeg spent på å se om noen kan sjekke det ut. De skryter jo av at programmet kan ALT dette: * Registry Cleaner * Microsoft Updates (New!) * Evidence Cleaner (New!) * System Optimizer (New!) * Internet Optimizer (New!) * Smart Defragmentation (New!) * High-performance scanning * Junk File Cleaner * IE Manage and Restore * BHO Manager * Automatic or Manual Error Removal * Full Registry Backup * Set Restore Points * Active-X Blocker * Error Rectification * Add/Remove Program Manager * Re-Register Active-X Objects * Program Shortcuts * Check Invalid User Settings * Check Invalid System Settings * Check Invalid Application Paths * Check Recently Used Files * Check Invalid Class Keys * Validate Active-X, OLE & COM Objects * Check Uninstall Sections * Check Invalid Fonts * Check Shared DLLs * Validate Startup Programs * Check Invalid Shortcuts * Check Invalid File Associations * Check Recently Used Files * Check Invalid Class Keys * Validate Active-X, OLE & COM Objects * Check Uninstall Sections * Check Invalid Fonts * Check Shared DLLs * Validate Startup Programs * Check Invalid Shortcuts * Check Invalid File Associations * Check Invalid Start Menu Items * Check Recently Used Files * Delete Empty Registry Keys * Checks System Services * Organize Windows Startup Items * Memory Tweak * Load Windows Faster * Run Applications Smoothly * Regain Disk Space * Protect your Privacy * Check Invalid Start Menu Items * Check Recently Used Files * Delete Empty Registry Keys * Checks System Services * Organize Windows Startup Items * Memory Tweak * Load Windows Faster * Run Applications Smoothly * Regain Disk Space * Protect your Privacy * Unlimited Free Technical Support * Automatic Updates Endret 23. juli 2009 av MiniMoose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå