The~Raven Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Riv den opp, så forteller du hva det er. Hvorfor har ikke trådstarter gitt oss mere info om hvordan det går..??!?! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Trådstarter er et gigantisk troll, som spratt opp litt av madrassen sin og postet bilder for å få oss på kroken. Argh! Eventuelt så har han blitt slukt ned i madrassen selv og klarer ikke å kave seg opp igjen. Var litt spennende det her, satser på å høre mer fra trådstarter! Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hadde vært gøy å høre hva som er så viktig inni den madrassen Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hadde vært gøy å høre hva som er så viktig inni den madrassen Trådstarter er et gigantisk troll, som spratt opp litt av madrassen sin og postet bilder for å få oss på kroken. Argh! Eventuelt så har han blitt slukt ned i madrassen selv og klarer ikke å kave seg opp igjen. Var litt spennende det her, satser på å høre mer fra trådstarter! Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Kjære forumbrukere Jeg har vært på en utrolig fin ferie i noen uker nå. Godt har det vært å komme seg bort fra det vanlige maset her hjemme Når det gjelder madrassen rev jeg opp begge delene, dro ut fjæringene , sprettet opp alt som kunne sprettes. har følt hver meter av stoffet mellom fingrene , men ingen gjenstand Jeg legger denne saken på hyllen , som nevnt i første post Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Då er tråden kun ein einaste stor tease of kan like godt stenges. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Siiii hva du lette etter Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Si det! Best å gi etter for gruppepress, vet du vel. Endret 16. august 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 De siste 8' postene har handlet om at du skal si det. Gruppepress eier, Gi etter! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) SI DET! Endret 16. august 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg