dan83 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 hei i går når jeg satt med laptopen på senga, så slo den seg plutselig av, det kobla helt ut uten forvarsel!? Deretter så gikk det ikke ann å slå den på; så jeg har en teori på at den ble rett og slett for varm, siden laptopen funker fint nå!? Men kan det være noe annet? Jeg har nemlig sittet på senga med laptopen mange ganger før uten at dette har skjedd!! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kan fort skyldes varme. Har dyne e.l. sperret for lufting? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Kan fort skyldes varme. Har dyne e.l. sperret for lufting? Nei, siden den sto på maddrassen.Men jeg har merket at den blir en del varmere når jeg bruker den på senga, men dette har bare tidligere påvirket ytelsen litt!? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 PC'en må stå på et hardt underlag for at den skal få den kjølingen den trenger under bruk, så det er nok en mulighet at varmen har skada den ja. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den trenger ikke være skadet. Derfor laptopen skrur seg selv av, for å unngå skade. Aldri bruk laptopen i fanget, senga osv. Den skal alltid ha frie luftveier under seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå