Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei! Har idag en 80 mm vifte bak og en 80 mm vifte framme ved harddisk kabinettet i Cooler Master kabinettet mitt. Men jeg ser at jeg kan ha opptil 3 vifter framme. Det jeg lurer på er, hvor store kan de være, hvor monterer jeg de og hvordan monterer jeg? Skal de monterest der hvor jeg tar av lukene for å installere dvd rom og sånt? Lenke til kommentar
Perril Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei! Har idag en 80 mm vifte bak og en 80 mm vifte framme ved harddisk kabinettet i Cooler Master kabinettet mitt. Men jeg ser at jeg kan ha opptil 3 vifter framme. Det jeg lurer på er, hvor store kan de være, hvor monterer jeg de og hvordan monterer jeg? Skal de monterest der hvor jeg tar av lukene for å installere dvd rom og sånt? På siden til coolermaster står det: "Support up to 9 x 120 mm fans" Hvordan du monterer veit jeg ikke har ikke kabinettet.. kan være skruer..kan være klips som sitter i kabinettet.. det enkleste er vel bare å åpne å se? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det der var lite hjelp i desverre. Jeg vet hvordan det ser ut. Er en fordel at de som svarer i denne tråden også vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå