Gå til innhold

Hybel i Kristiansand? Deler gjerne med andre studenter!

Powerpie

Anbefalte innlegg

Til min store overraskelse har jeg kommet inn på UiA, og ikke UMB der jeg ville vært garantert en hybel.

Med andre ord er det først nå jeg har fått starte med hybelleting, og det har vist seg å være ganske umulig å finne en i nærheten av campus som koster under 4000. Derfor lurte jeg på om noen har noen tips*, eller om det er noen andre som også skal studere ved UiA og trenger hybel? *Har allerede prøvd www.sia.no og www.boligtorget.no, samt www.finn.no

Kan gjerne spleise på en litt dyrere hybel med noen andre(gjerne noen på dette forumet og), siden alle de billige kvartettene/enromsa virker som de er tatt.

Er muligens verdt og nevne at jeg blir 19 år til høsten, er hannkjønn. og er skikkelig gladgutt i alt fra pilsing til gaming.

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekka der lysegul, og fikk sendt inn et brev til en av hyblene som var lagt ut der. Problemet var at det var typisk studentgreie, og at man visstnok skulle søke _før_ opptaket hvis man skulle være garantert plass....

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Selv greide jeg å få tak i hybel i Kr.sand via hybel.no for noen uker siden, og fikk inntrykk av at det var der de fleste la ut annonsene (var veldig få på finn.no for noen uker siden hvertfall).

Du kan også slenge ut en egen annonse på hybel.no - jeg fikk noen tilbud på den måten og.

Og blir det helt, helt, helt krise rett før skolestart ringer du SiA, så fikser de vel en gymsal til deg eller noe...;) Men det ordner seg nok, selv om det kan virke umulig akkurat nå... Lykke til!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...