Satyrion Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Lyden i PC anlegget mitt haker. Ca hvert minutt eller hvert andre minutt stopper lyden i en 1/10 del av et sekund. Det er ikke mye men nok til og irritere. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Perril Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Lyden i PC anlegget mitt haker. Ca hvert minutt eller hvert andre minutt stopper lyden i en 1/10 del av et sekund. Det er ikke mye men nok til og irritere. Noen som vet hvorfor? Da dette skjedde med meg tok jeg og installerte windows på nytt og det var alt ok. Hos meg tror jeg det var et bug/virus. Kan kanskje være det samme hos deg? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det noe system i hakkingen, eksempelvis om det er nå PCen leser fra harddisken eller noe slikt? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Er det noe system i hakkingen, eksempelvis om det er nå PCen leser fra harddisken eller noe slikt? Muligens pga CPU'n er mye paa 100% naar jeg spiller musikk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Prøv å trykk CTRL + ALT + DEL, så går du i "Processes/Prosesser" og ser hvilken oppgave som stjeler all CPU. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Prøv å trykk CTRL + ALT + DEL, så går du i "Processes/Prosesser" og ser hvilken oppgave som stjeler all CPU. Hei! Det er det eksterne lydkortet som tar opp all krafta. Er Creative Xfi saa driverene er vell ikke saa gode. Kankje jeg maa ha meg noe bedre enn en Celeron 1,8 GHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå