Black_and_Scholes Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei. Er det noen som kan lage en kode for meg, som går inn på dette nettstedet: http://hopey.netfonds.no/market.php Deretter skal den skrive en valgfri ticker i ruten det står "søk", f.eks. "STL". denne tickeren skal velges manuelt før man kjører programmet. Så, etter å ha søkt på "STL" skal jeg inn på "Dataeksport", i menyen til venstre, og deretter "historikk". Tallene som kommer opp da skal inn i hvert sitt array. Et for date, et for close, et for open o.s.v. Om noen kan hjelpe meg med dette vil jeg bli svært takknemlig. Det går veldig bra i MATLAB, men jeg aner ikke hvordan man gjør det i C++. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tipper du må ha noen spesielle bibliotek. Lenke til kommentar
Black_and_Scholes Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Bare glem det. Ordnet en annen løsning. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Bare glem det. Ordnet en annen løsning. Hva ordnet du istedenfor? : ) Lenke til kommentar
[kami] Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 søk på bibloteket curl. men anbefaler å bruke et script språk for dette.. (python feks) Lenke til kommentar
Knut_F Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er du kjennt med sockets? Veit ikke om det er det du tenker på? Men det går fint ann å laste inn siden med bruk av winsock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå