phnx85 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kan Sony Ericsson T600 sende Bildemeldinger som Nokia kan gjøre. Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Og det syns du var så viktig at du måtte starte ett nytt tema? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, men samtidig nei. Ericsson bruker et annet bildesystem enn Nokia kalt EMS, som forøvrig også Siemens og Motorola bruker. Dette er etter min mening bedre enn Nokia sitt kalt NMS. Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Og det syns du var så viktig at du måtte starte ett nytt tema? Sorry. Jeg "leste" T610... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Levlex: Både ja og nei? Støtter ikke mobilen Nokia Messaging System, så gjør den ikke det. Derfor er svaret nei. Nokia Messaging System er bedre enn EMS, 1. Fordi flere har Nokia - du kan sende til flere av de du kjenner. 2. Fordi det er enklere å skaffe nye bilder som du kan sende vidre. 3. Ikke mange bruker EMS, pga det jeg nettop skrev. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Levlex: Både ja og nei? Støtter ikke mobilen Nokia Messaging System, så gjør den ikke det. Derfor er svaret nei. Nokia Messaging System er bedre enn EMS, 1. Fordi flere har Nokia - du kan sende til flere av de du kjenner. 2. Fordi det er enklere å skaffe nye bilder som du kan sende vidre. 3. Ikke mange bruker EMS, pga det jeg nettop skrev. Ca. 40 % av norges befolkning har Nokia. De resterende 60% har andre merker som støtter EMS. Hvilket system er det flest av Kamera? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Dessuten så skulle jeg jo skrive at T600 støtter Nokia Messaging System. levlex, uansett hvor mye du vil vri og vende på det så er Nokia Smart Messaging mye bedre enn EMS, av den enkle grunnen at flere bruker det og det er bedre kjent. Det jeg mente med at flere har nokia, er at de som har nokia som regel er mer opptatt av slike ting enn andre.. Det er jo nettopp derfor de kjøper nokia. Formulerte meg litt dårlig, bare. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er synd, fordi NMS ikke støtter lyd og er dermed like amputert som Nokias MMS i forhold til de andres MMS. Nei du har helt rett i at NMS er mer brukervennlig, men at det er bedre teknisk er jeg sterkt uenig i. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hnvor har jeg påstått det er bedre teknisk? Det jeg snakker om er at Nokia Messaging System er bedre for brukeren. Tviler på at du eller jeg har noen interesse av å gå den tekniske siden av Nokia Messaging System og EMS etter sømmene, det er uinteresant for den "normale" bruker uansett hvordan det fungerer, fordi fungerer det så fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå