bjelleklang Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, jeg har en ekstra xbox360 uten hardisk som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Greia er at en kamerat av meg(som er dritlat) ikke gadd å gjøre noe med den siden den hadde 3 røde lys. Jeg fikk den, og sendte den på service og fikk den naturligvis tilbake i fin stand. Er det noen som har noen kreative forslag til hva jeg kan gjøre med den. Kan naturligvis selge den, men vil vite hva dere syns. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, jeg har en ekstra xbox360 uten hardisk som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Greia er at en kamerat av meg(som er dritlat) ikke gadd å gjøre noe med den siden den hadde 3 røde lys. Jeg fikk den, og sendte den på service og fikk den naturligvis tilbake i fin stand. Er det noen som har noen kreative forslag til hva jeg kan gjøre med den. Kan naturligvis selge den, men vil vite hva dere syns. hmm... hva med å modde den? http://www.x-pecmod.com/xbox360/ Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Det hadde vært en mulighet. Det er bare det at jeg bor i studentbolig som gjør det vanskelig å laste ned ulovlig software ettersom nettet går gjennom universitetet. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 selge den? så tjener du litt penger! Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Ja tror nesten det blir det. Hvis det er noen som interessert så er det bare å ta kontakt. Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Banke livskiten ut av den, bruk hammer! Lenke til kommentar
Perril Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Banke livskiten ut av den, bruk hammer! lol? Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Banke livskiten ut av den, bruk hammer! Hehe, hadde nok gjort det hvis jeg fikk en PS3 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 kjøper du en til kan du spille forza2 (og 3ern) med 3 like skjermer... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Frakten blir jo nesten mer enn hva man får for en 360 brukt om dagen, så min ekstra står i boksen sin til nesten gang hovedmaskina må på service. Man vet jo det vil skje igjen, så da er det greit å ha en i backup Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ta med på Gamestop og hør hva du får for den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 - Skriv kule ting som "Jeg var her" på den - Sett den på ulogiske steder, som f.eks midt på gulvet - Kall den Xbox 720 - Bruk den til å holde vinduet åpent eller varme rommet med - Gå på byen og si til alle damene at "I have twooo-threesixties" Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ta vare på den som backup eller delekonsoll, i tilfelle den du allerede har ryker. Og har du garanti på den du har fra før, har du en konsoll du kan bruke i mellomtiden om du må sende din gamle inn. Det er en av grunnene til at jeg har mange 360 konsoller, ihvertfall. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 "- Gå på byen og si til alle damene at "I have twooo-threesixties"" I lolled Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du kan jo alltids spandere på den en harddisk og holde 8 manns LAN om du får tak i 7 kontrollere ekstra og overbeviser noen om å ta med skjerm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Finn.no er en fin(n) ku. *zing* Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 behold xboxen, man vet aldri når du får noen på besøk og da kan man spille mot hverandre f.eks. Eller at du har den i stua og den andre på kontoret/lekerommet Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Mange bra svar her! Begge har allerede vært på service så backup er god ide samt muligheten til systemlink er digg. Sjekketrikset er også nice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har to stykker. Bestill en 60gb hdd fra tyskland for 200kr via ebay og så kan du plutselig koble den ene til en pcskjerm om du har en ekstra. Sittet mye med kamerater på besøk og spilt. Dessuten er det ekstra kult å ha to stykker oppå hverandre i tvbenken ;D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Den passer fint som blomsterkasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå