karakas Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det blir stadigvekk nevnt at MSDN/Technet-abb bl.a. får gratis Windows 7. Ser også at mange får slike abb gjennom skoler, organisasjoner og arbeid. Men også at man kan kjøpe abb selv. Der Technet er det billigste med $349 første året og $249 for fornyelse. Men hva får man for denne prisen? Får jeg så mange lisenser jeg vil, eller får jeg bare 1? Får jeg fulle lisenser, eller upgrade lisenser? Jeg har bl.a. en far som arbeider deltid som lærer i tillegg til å drive eget firma (siving elektro), så er mulig han har noe gjennom enten lærerjobben eller NITO. I tillegg har jeg ei søster som er student på UiAgder så er mulig hun har noe der også. Men hva er det eventuellt de får gjennom disse avtalene? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du får bare tilgang til MSDN's student del (som er gratis) dersom skolen har avtale med MS, samt de mener du har brukt for det i det daglige.. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, jeg fant ikke noe via MSDN AA sine sider, men google fant denne: http://uia.web4.acos.no/rutinebank.asp?MId...pe=1&Back=1 Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 da sender du epost til de og spør Lenke til kommentar
raysv Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Unlimited lisenser for 349$, hadde jo vært et røverkjøp msdn aa er det 1 lisens pr bruker i utgangspunktet. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Liker å undersøke litt før jeg tar kontakt Men skulle helst hatt litt mer enn en, så da blir det vel eventuellt til at jeg kjøper ett eget abb. Blir ca 5000kr for 3 år (tidsrommet mellom hver nye windows versjon), og det tilsvarer jo en 3-4 lisenser, så om jeg får 5+lisenser med ett slik abb så blir det jo faktisk innsparinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå