granny Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei Har kjøpt en Grundig DTR 8740 MHP for å kunne bruke i bobilen når vi er på tur. Tenkte jo ikke på å sjekke tv`n da den tidligere har virket med vanlig antenne så jeg trodde det bare var å koble til tuneren via antenneinngangen på tv (står så kjekt på reklamen på esken...) - men jeg får ikke inn noen signaler. Tv har IKKE scart inngang. Er jeg nødt til å kjøpe ny tv også? eller finnes det noen "enkle" løsninger? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis du har videospiller i bobilen, så kan du koble SCART inn på den, og få signal via antennesignalet fra videospilleren. Alternativet er en RF-modulator. Lenke til kommentar
granny Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hvis du har videospiller i bobilen, så kan du koble SCART inn på den, og få signal via antennesignalet fra videospilleren. Alternativet er en RF-modulator. Det skal jeg jammen forsøke å se om virker! Tusen takk EDIT: Det virket! Tusen takk skal du ha. Skal ta en titt på en slik omformer også, for den tar jo noe mindre plass en det videospilleren gjør:-) Endret 23. juli 2009 av granny Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Dersom tven har rca-kontaktar http://en.wikipedia.org/wiki/RCA_connector er det ei betre løysing å kople desse til scarten ved å kjøpe ein overgangskabel. Biletet vert nemleg dårlegare av å gå via rf-modulator. Nyare tvar pleier å ha rca, scart eller begge deler. Lenke til kommentar
granny Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Hei. Er dessverre ikke en slik kontakt heller på den tv`n...Så inntill videre blir det videospiller med på tur Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Mitt forslag er å kjøpe en helt ny flatskjerm med riks-TV-dekoder innebygget. Da trenger du ikke å ha noen andre bokser med deg i det hele tatt. Den du allerede har kjøpt kan du sannsynligvis returnere, og få pengene tilbake. Endret 27. juli 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå