Cleaf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, jeg er på utkikk etter et lite script som kan vise bilder med thumbnails fra spesifikke mapper. Jeg har en mappe "thumbs" med thumbnails og en med fulle bilder i "images". Kjører allerede et script som automatisk lager thumbnails, så det jeg trenger er i grunnen noe som viser fram bildene på omtrent samme måte som på http://www.imgur.com/gallery/ Er dette vanskelig? Vet dere om noen slike script, eller er det noen som kan hjelpe meg i gang / lage et? Alle svar taes i mot med takk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg trenger det samme, men planlegger å kode selv. Kan starte imorgen etter å trent. *Huskeålagescript* Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Koslig å høre, har du tenkt å dele da eller? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Nei! Ja.. Ellers ville det vært veldig unyttig å fortelle deg? :!: Endret 23. juli 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Nei jeg bare tenker, er mange folk som sier de lager også skal de ikke dele vettu, må jo være sikker... Men blir det slik at du må legge inn bilde manuelt per linje, eller blir det automatisk som viser fram alle bilder i mappen? (mao slipper noe endring av scriptet etter at det er lastet opp). Ellers er det totalt unyttig for meg. x) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Litt usikker, Planla egentlig database jeg da.. :# men om det blir database kan jeg sikkert lage noe for deg som lister opp alle bildene. Om det haster er vel mortz.tjokk sitt ganske bra til ditt formål? Endret 23. juli 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Flotters. Jeg sjekker inn igjen i morgen jeg da... -- Jeg kan ikke drive å flytte bilder, det er til en bildehost server. Endret 23. juli 2009 av Cleaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå