_Johan_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ok, jeg kjører bare hele historien (som egentlig er ganske kort). Og så får jeg håpe at det kommer noen gode innspill. Det er et russekrav som lyder : "gi 10 komplimang til en lærer i løpe av en time" Vel, unz, de dære "du er fin på håret" er for dårlig... Jeg trenger ting som sitter, og jeg trenger en del av de... Eks: "Du er så pen, at jeg vil gifte deg med onklenen din sin bror bare for å komme inn i familien din!" "Du er så nydelig, at jeg har lyst å smøre deg inn i nugatti og slikke det av deg med tungespissen" etc... Så, plz, kom med innspill. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vil rive ned demninga di og se elva strømme.. (ørq hvis det er ei gammal tysk-lærer) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 du er så nydelig at når jeg ser deg vil jeg ut å skyte en bjørn og knuse noen stener! [oversatt fra FPIBA] Dine ben må være slitene for du har løpt igjennom hodet mit i hele dag [/oversatt fra FPIBA] beklager ... jeg finner ikke på noe Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er faren din en tyv, hvem ellers er det som har stjålet alle himlens stjerner og puttet dem i dine øyne..... kan flere er så langt å skrive Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 utfordrende: "Fryser du? for du har løpt naken i tankene mine i hele kveld" men uansett skjekketriks er for gutter med null sjarm og det er inen normal jente so falr for slikt.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Klarte du kravet da sveinj? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hehe.. er det ikke litt seint nå da? Prøv denne du: Håper du har full kasko, for du laget nemlig en stor bulk i buksa mi.... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hehe.. er det ikke litt seint nå da?Prøv denne du: Håper du har full kasko, for du laget nemlig en stor bulk i buksa mi.... den har du tatt fra pondus. det var en konkurranse der man skulle komme på den beste sjekke replikken a la jokke, og denne vant. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Fra sjekketråden, postet av Dorian Gray. Mange gode sjekkreplikker her: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ehehe, denne tråden er fra 2003 folkens. God bump Blåbær Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ikke jeg som bumpet, de som gjorde det har blitt slettet. Lenke til kommentar
Gjest Atagrots Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sombody call the poLICE, cause it GOTTA' be illegal to look that fine! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 sjekkreplikker er for chodes.. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sjekkereplikker er morsomme Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blir du med meg hjem og brenne noen kalorier? Du er nemlig så jævla feit. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) damn disse gutta er oldschool ass..jeg var 11 år når dette ble postet oO! edit: http://www.youtube.com/watch?v=ocgl31NxVS0 Endret 15. august 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Når damene sier ja, så vil de med engang bli stemplet som hore/bitch eller noe slikt. Derfor vil det egentlig ikke funke å gå bort til en dame å si "Fy faen, du er fin. Heim til mæ og pulle?" Men sjekkerepliker er jo bare så 2000 tallet. Sjekkerepliker og rutinebasert sjekking funket for et par år tilbake til alle begynte å vite om det, samt et par bøker ble produsert om det som The Mystery Methode og The Game, som baserer seg akkurat på dette med sjekkerepliker og rutinebasert sjekking. Men det er jo kult at han gikk ut med selvtilit, og det var jo det han vant med. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hva mener du med funker? Hvis man forventer at én line skal lande deg litt sengekos er man veldig optimistisk eller så har man veldig god selvtillit, som går tilbake til det er ikke hva man sier, men hvordan man sier det. Selv mener jeg at det er en blanding. Sjekkelinjer er mer for egen underholdning. De fleste er så teite at de blir morsomme. Dog kommer jeg på noe Jenny Skavland en gang sa i ett eller annet show. Da var det en line som funket bra på henne. Fyren hadde glimt i øyet, et lurt, lite smil og sa: "Ta på deg jakka, du har blitt sjekka opp." Og så gjorde hun det. Lenke til kommentar
an0nhym Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 NOEN SJEKKETRIKS -jeg kan gjøre armhevinger med tunga mi. -jeg er lettlurt. Lyst til å lure meg? Kan jeg få et bilde av deg? Jeg må vise til julenissen hva jeg ønsker meg Jeg har mistet sengen min, kan jeg låne din? Oppskriften min er som følger: En dose meg, en dose deg, eltes til det blir hardt, serveres dampende hett. Du kan være trestammen, så skal jeg klamre meg til deg som en koalabjørn. Jeg har mistet telefonnummeret mitt, kan jeg få ditt? Har du casco? Det bør du ha, for du har laga en alvorlig bulk i buksa mi! DET VAR DET FOR DENNE GANGEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå