Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Heihei Jeg har tenkt på å kjøpe sota rute til hjelmen min, går det ann å BARE kjøpe sota rute til hjelmen, også ta det på ? og vet noen hvor mye det koster? setter pris på svar ! -Daniel-- Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En utrolig teit idé å skrive åssen hjelm du har da. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kommer sikkert an på hvilken hjelm du har, men om den ikke er veldig gammel eller veldig upraktisk skal det gå an å kjøpe et visir (rute) og bare bytte det ut med det du har nå. Jeg kjøpte selv et sort visir (sota rute) til min hjelm utenom det som originalt er på, det kostet 500,-. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Pass på at visiret du kjøper er godkjent. Er de ikke godkjente, er det som regel en grunn til det. Jeg byttet til 'speil-visir' i min mopedtid, fort gjort og kostet vel rundt 500 som nevnt over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Pass på at visiret du kjøper er godkjent. Er de ikke godkjente, er det som regel en grunn til det. Jeg byttet til 'speil-visir' i min mopedtid, fort gjort og kostet vel rundt 500 som nevnt over. åjaa takk alle sammen ! vel, hvordan vet jeg at den er godkjent? spør bare han fyren? forresten, vet du om et sted i oslo man kan kjøpe det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå