toazty Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 tesla model s sitter faktisk å tenker på om jeg skal sette meg på venteliste. det jeg egentlig lurer på er den endelige prisen og ekstra utgiftene på ekstra utstyr.. har planer om å bytte ut bil om et par års tid og bensin utgiftene blir vel ikke akuratt lavere med årene.. dette er for godt til å være sant, 450.000kr for en vass ekte sportsbil som kjerringa også sikkert kunne tenke seg å ha som familiebil. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Den var bare rå lekker. Hadde ikke hatt noe problem med åhatt en sånn ! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Dette blir mer som en mobiltelefon enn en bil, jeg vil gjerne høre en del brukererfaringer først om hvordan batteritiden er. Og når jeg er inne på telefoner, Sharif ringte og ville ha Mercedes-kopifelgene sine tilbake. Endret 23. juli 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
crea Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Og når jeg er inne på telefoner, Sharif ringte og ville ha Mercedes-kopifelgene sine tilbake. Dette er nok ekte vare gitt Tesla Motors har Daimler som partner, som eier Mercedes. Endret 23. juli 2009 av crea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå