Gå til innhold

egen forum avdeling for cs...

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

legger herved frem et forslag om egen forum avdeling for cs spillere.

grunn, vel , det virker som de trenger spesialbehandling i de fleste sakene, og jeg begynner å bli temmelig lei av folk som syter fordi de er blitt kalt n00b mens de egentlig ikke er det...grensa er nådd, det blir rett og slett for mye cs mas som er så komplett unødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

var ikke ment fordi spillet er populært, bare at det er utrolig irriterende med unødvendig syting..

buhu han fikk headshot på meg,går det virkelig an ?

han kaller meg n00b

osv osv osv

Lenke til kommentar
var ikke ment fordi spillet er populært, bare at det er utrolig irriterende med unødvendig syting..

buhu han fikk headshot på meg,går det virkelig an ?

han kaller meg n00b  

osv osv osv

Slike type poster vil enten bli stengt eller slettet. Informer meg gjerne om slike poster i en PM hvis du blir lei, du er nemlig ikke den enesten. ;-)

Lenke til kommentar

hadde vore greit det med eige cs forum, kunne hatt troubleshooting. Så slepar ein alle noobs som ikkje veit betre. Ikkje bli missuneleg på Cs. Det er bare best, men det er ikkje alle som taklar det. Derfor må dei raka ned på spelet og på spelarane. Over 200 000 spelarar spele Cs kvar dag, det er det ingen andre spel som er i nærleika av.

Lenke til kommentar
hadde vore greit det med eige cs forum, kunne hatt troubleshooting. Så slepar ein alle noobs som ikkje veit betre. Ikkje bli missuneleg på Cs.

Hvorfor tror du at det er en hjelp-seksjon her?

Poenget er at hadde blitt en cs-avdeling, så skulle alle spill hatt egen avdeling. Mye unødvendig bryderi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det virker som de fleste har misforstått hele "konseptet" her :p

meningen min var at cs burde få en egen forum avdeling som krever innlogging, så kan de som spiller cs logge seg inn på det forumet og syte om bruken av n00b o.l mens vi andre slipper dette evinnelige gnålet..

wc3 spillere trenger ikke eget forum, for de syter ikke konstant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ikke spilt RT på lenge altså? :smile:

lol :lol:

er det såå sinnsykt med syting der også ?

Lenke til kommentar

Ikke spilt RT på lenge altså? :smile:

lol :lol:

er det såå sinnsykt med syting der også ?

Mitt største problem er folk som "leaver" etter en kamp eller fordi de taper hæren sin, eller fordi de ikke trur vi kan vinne.

:grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
dessuten vil jeg bare si at jeg syntes synd på familien til dere som irriterer dere over at cs er så dårlig.

nåja, det hørtes vel ikke helt korrekt ut..

familien er vel først og fremst fornøyd med at sønnen holder seg unna slik form for spilling, samt at de sikkert blir enda mer fornøyd hvis han sier det er bortkastet tid..er ikke det noe alle foreldre vil høre ?

jeg synes mer synd på familien til a) cs lameren som kaller foreldrene for n00b..B) suttekluten,han som syter til foreldrene om at andre kaller han n00b i et spill..c) l33t gubben som "snakker" cs konstant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...