Kimelimm Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei! Jeg kjøpte meg Xbox360 idag, og lurer på om jeg MÅ kjøpe sånne... Points man bruker på market greia? Er det ikke noe man kan tjene eller noe? Hehe. Er helt ny med Xbox, har vært på ps3 hele tida, så har begge deler Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Nei, det koster penger for å kjøpe spill via xbox live. Man tjener ikke poeng på noe som helst vis annet enn å dra kredittkortet sitt. Det fine med XBL er at stort sett alt har trial demo, så du kan teste og låse opp demoen til fullversjon med å betale hvis du vil ha hele. Endret 22. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lima92 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hei! På Xbox 360 må man kjøpe Micosoft Points,og de kan ikkje tjenes inn på noen måte. Man kan kjøpe det via xbox live, i de fleste spillbutikker eller via Xbox Live nettsidene. Edit: Trykkleif Endret 22. juli 2009 av Lima92 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ok takker for svar. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er dessverre slik sleipe MS tjener store deler av pengene sine. Først må man ha en xbox360, så må man ha en HDD for å få lagret osv, så må man jo ha et spill til 5-600kr. Hvis man da får lyst til å spille online, så koster det også penger, og hvis det kommer noe nytt til spillet (map packs feks) så koster det penger... Så det er bare å gratulere, for vi er dumme nok til kjøpe alt dette uten å tenke spes mye over det... Det blir billigere med en ps3 i lengden Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Det er dessverre slik sleipe MS tjener store deler av pengene sine. Først må man ha en xbox360, så må man ha en HDD for å få lagret osv, så må man jo ha et spill til 5-600kr. Hvis man da får lyst til å spille online, så koster det også penger, og hvis det kommer noe nytt til spillet (map packs feks) så koster det penger... Så det er bare å gratulere, for vi er dumme nok til kjøpe alt dette uten å tenke spes mye over det... Det blir billigere med en ps3 i lengden Nå har Xbox live, utrolig mye bedre utvalg. M$ har vel også sagt at når ps store kan måle seg med live, så blir live gratis. Når det er sagt, så sitter jeg med min PS3, storfornøyd! Xbox kan man spille hos kompiser. Live er også udugelig satt opp, rett og slett uoversiktlig. PS: Ting koster penger i ps store også. Endret 24. juli 2009 av MamboJambo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå