Fisken90 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei. Jeg vet det sikkert ligger flere forumertråder av denne typen et sted men fant ingen som akkurat passet. Jeg har en pc som er passe grei rask, men hver gang jeg innstalerer virusprogram så blir den treig og jeg nærmest kaster den ut av vinduet hver gang. Noen som har et godt forslag om et virusprogram som er bra men ikke gjør pcen så treg? Lenke til kommentar
Fisken90 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Nei det har jeg ikke. Mye bra? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Prøv også avira antivir personal. Det tar lite ressurrser - er kun antivirus - så du må kjøre med windows firewall (eller annen ) ved siden av. Lenke til kommentar
Fisken90 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Og det er til en windows 7 enterprise! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Bruker Avira Antivir på privatmaskiner . Og det er både XP-Pro 32 bits , Vista Home Prem og Ultimate 32/64 bits og Windows 7 32/64 bits. Lenke til kommentar
mago Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 http://www.safer-networking.org/no/features/index.html har og TeaTimer Spybot - Search & Destroy is an on-demand spyware and malware scanner. That means it scans for threats whenever you choose to do so. It also offers some preventive measures like its Immunize function. Resident, of which TeaTimer is a part, is Spybot-S&D's permanently running partner that does on-access scanning. This means that it will instantly detect and counteract to threats and unsolicited system settings changes. + windows brannmur (husk og sjekke untaks lista til den) + http://avptool.virusinfo.info/en/ (kjør skanner manuelt en gang i uka) Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 AVG-FREE funker fett Husk og ta en "malewarebytes"-scann sånn 2 ganger i måneden da, så er du helt sikker på trojanere eller virus Alt er gratis Ofc Lenke til kommentar
Fisken90 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som har prøvd eller vært borti et antivirusprogram som heter nud32? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du mener nok NOD32, men den er ikke gratis. Mange sverger til denne og mener det er det beste antivirus programmet idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå