LordArild Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ønsker litt kritikker på hvordan dette kunne blitt gjordt bedre. Det er egentlig ganske lyst, men har brukt rask lukkertid, og blendet kraftig ned. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser ut som en åpen verandadør med flagrende gardin over et gulvteppe. Synes faktisk det ser litt spennende ut. Mer antydende enn avslørende. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser ikke hva det er, altfor mørkt! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 For sært til at jeg synes noe om det. Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 "k.n.b Lagt til I dag, 10:37 Ser ut som en åpen verandadør med flagrende gardin over et gulvteppe. Synes faktisk det ser litt spennende ut. Mer antydende enn avslørende." Nå ble jeg fascinert. Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er enig i at det er vanskelig å se hva det er. Jeg gjetter på at det er en duk på et bord med en flaske eller et glass til høyre, og at det mørke feltet i venstre hjørne oppe er en blomstervase eller kanskje en mugge. Bildet vet jeg ikke hva jeg skal kommentere om, bortsett fra at det var mystisk. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg synes det ser ut som det er bunnen på ei brusflaske som dekker hele topp-høyre hjørne. Merkelig bilde Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nå ble jeg fascinert. Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen? Det var bare det jeg så for meg da jeg åpnet bildet. Må vel være lov å bruke fantasien? Ellers er sikkert teorien til Milt mer korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå