Gå til innhold

cs er rart :(

Anbefalte innlegg

Dette har sikkert vært oppe før, men jeg er ny her så jeg vet ikke. Og jeg gidder ikke lete gjennom mange sider for å finne det. Iallefall, cs er litt rart hos meg. Terrorister vises bare som sånne grønne med briller, og ct vises bare som sånne franske kjedelige (m1 2, og m2 2). Når de dør vises de med sitt orginale utseende. Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, det hjelper sikkert. Har ikke fått prøvd ennå, men det hjelper sikkert. Men nå har jeg, hmmmm, enda et problem som kanskje dere kan hjelpe meg med. Jeg tenkte at istdet for å lage en helt ny tråd, bare for å lage en ny tråd og bryte retningslinjene på forumet, kunne jeg bare legge problemet inn på denne tråden, siden det ikke står noe om noe spesielt problem på overskriften (se overskrift, over) så kunne jeg bare legge dette nye problemet inn på denne tråden, for å ikke bli en såkalt "threader". Altså, problem:

Jeg lager en csfilm. En nokså koselig csfilm om jeg får lov å si det. En masse spennede demoer har blitt recordet, bmpet, og sendt inn til videomach for config og finpuss. Helt greit så langt. Problemet er at i den første runden i en demo, altså den runden jeg er i når jeg begynner å ta opp, vises alle som spectatorer. Alle folk er usynlige, og jeg ser ingen selv om de blir skutt. Dette har ikke vært noe problem sålangt, av den grunn at alle førsterunder jeg har spilt har endt med drap og lemlestelse av bare meg selv. Og et par stygge frags. Men, nå har det seg slik at en gang, nå nettopp faktisk, glocket jeg tre personer, hs. Gjett om jeg var stolt. Og, "hurra, jeg recorda det ogå!" Jeg var lykkelig. Men, da jeg skulle transformere fragsene, var alle usynlige. "neeei" tenkte jeg. "Er alle mine sorger kommet til fullbyrdes?". Da tenkte jeg på dette very forum, hvor så mange er mye flinkere med pc enn jeg. "kanskje noen kan hjelpe meg der?" tekte jeg, og her ser dere resultatet av tankegangen.

Altså, går det an å få folk til å bli synlige i førsterunden av en demo, og isåfall, hvordan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...