Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trang overhud på penis

Anbefalte innlegg

jeg har trang overhud på penis og den er såpass trang at når jeg runker så rett og slett revner det opp sår på øverste del av skinn og det svir noe så kævlig og gjør vondt når jeg runker. så det jeg lurer på er altså: jeg har hørt at det går med omskjæring og kappe av strengen og det jeg lurer på da i hvilken alder er det normalt å gjøre dette og koster det noe og er det noe som heller anbefales? håper på svar fort for jeg er nysgjerrig og har lyst til å kjenne hvordan det er å ta seg et runk uten at det svir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
veit ikke om jeg har en lege en gang er 12 og fyller 13. og vil helst unngå og tinge på tlf, men mail og sånt er helt ok

Du har nok en lege skal du se^^ Si til moren eller faren din at du vil til legen for å sjekke deg der nede bare, si at det er litt trang hud bare. er 18 år jeg og skjønner åssen du har det, så moren og faren din kommer til å forstå situasjonen din vettu ^^

Lenke til kommentar
jeg har trang overhud på penis og den er såpass trang at når jeg runker så rett og slett revner det opp sår på øverste del av skinn og det svir noe så kævlig og gjør vondt når jeg runker. så det jeg lurer på er altså: jeg har hørt at det går med omskjæring og kappe av strengen og det jeg lurer på da i hvilken alder er det normalt å gjøre dette og koster det noe og er det noe som heller anbefales? håper på svar fort for jeg er nysgjerrig og har lyst til å kjenne hvordan det er å ta seg et runk uten at det svir

Er ikke lege, men vil tro dette ikke "går seg til" uten hjelp fra folk med peiling, blir nok snarere verre :roll:

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk igjennom en slik opperasjon når jeg var i 5 års alderen, noe jeg ikke kom på før nå.

Dette skjedde helt udramatisk. Du har som mange andre sier her ingenting å være flau over :)

Snakk med foreldrenne dine, dem vilk deg bare ditt beste, uansett hvor "ukult" du syntes at det er :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...