residenevil Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 jeg har trang overhud på penis og den er såpass trang at når jeg runker så rett og slett revner det opp sår på øverste del av skinn og det svir noe så kævlig og gjør vondt når jeg runker. så det jeg lurer på er altså: jeg har hørt at det går med omskjæring og kappe av strengen og det jeg lurer på da i hvilken alder er det normalt å gjøre dette og koster det noe og er det noe som heller anbefales? håper på svar fort for jeg er nysgjerrig og har lyst til å kjenne hvordan det er å ta seg et runk uten at det svir Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ring til SUSS med hustelefon gratis, NR: 80 03 38 66 Spør dem om det er noe du lurer på angående dette Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Eller snakk med legen din. hehe, eller det ja^^ Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 veit ikke om jeg har en lege en gang er 12 og fyller 13. og vil helst unngå og tinge på tlf, men mail og sånt er helt ok Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 veit ikke om jeg har en lege en gang er 12 og fyller 13. og vil helst unngå og tinge på tlf, men mail og sånt er helt ok Du har nok en lege skal du se^^ Si til moren eller faren din at du vil til legen for å sjekke deg der nede bare, si at det er litt trang hud bare. er 18 år jeg og skjønner åssen du har det, så moren og faren din kommer til å forstå situasjonen din vettu ^^ Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Er ikke dette sånt som går over da? Strekker seg til på en måte ? Endret 23. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Mange som må operere litt, hvis det er sånn at du får rifter i den så burde du nok fått deg en legetime, det er et ganske vanlig problem selv om sikkert ikke så mange har hørt om det, ingenting å være flau over.. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men man kan vel ikke vite om det er et problem når man er 12 år? Man er jo fortsatt under utvikling. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 jeg har trang overhud på penis og den er såpass trang at når jeg runker så rett og slett revner det opp sår på øverste del av skinn og det svir noe så kævlig og gjør vondt når jeg runker. så det jeg lurer på er altså: jeg har hørt at det går med omskjæring og kappe av strengen og det jeg lurer på da i hvilken alder er det normalt å gjøre dette og koster det noe og er det noe som heller anbefales? håper på svar fort for jeg er nysgjerrig og har lyst til å kjenne hvordan det er å ta seg et runk uten at det svir Er ikke lege, men vil tro dette ikke "går seg til" uten hjelp fra folk med peiling, blir nok snarere verre Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Quoter fra nette: Husk at frem til puberteten er det helt normalt at forhuden ikke kan trekkes helt tilbake, og skal ikke behandles med mindre det gir medisinske problemer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En mulighet for selvbehandling er å smøre med hydrokortison og strekke forhuden. NB: Ikke bruk hydrokortison og lignende steroid-produkter over lang tid uten å snakke med lege. Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg var faktisk igjennom en slik opperasjon når jeg var i 5 års alderen, noe jeg ikke kom på før nå. Dette skjedde helt udramatisk. Du har som mange andre sier her ingenting å være flau over Snakk med foreldrenne dine, dem vilk deg bare ditt beste, uansett hvor "ukult" du syntes at det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg