Sonsol Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Broren min vil ha harddisk til bærbarmaskinen hans. Han har 800kr til overs, og ønsker 300GB eller mer. Selvfølgelig ønsker han en raskest mulig disk, og hvis den er stille er det et pluss, men ikke et krav Jeg har prøvd å søke i prisguiden, men for en uten peiling er det vanskelig å vite hva som er bra og hva som ikke er fullt så bra. Noen tips? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 WD Scorpio Black 320GB er en av de beste (om ikke den beste) Link Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Flotte greier. Hvis det ikke finnes noen alternativer på 500GB så blir det nok den. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Alternativer finnes men da går prisen over budsjett. Den raskeste og største 2.5" HDD for bærbar er Seagate Momentus 7200.4 på 500GB men den bikker nok 1000 lappen mener jeg å huske. Den har bedre lese/skrive hastighet men alt i alt er WD'n like rask da den har bedre søketid. WD'n er mer enn god nok hvis du ikke blander SSD inn i bildet. Prisen på SSD er høy i forhold til SSD. (per i dag er største tilgjengelige SSD ~250GB og koster 5-6000,-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå