Gå til innhold

Hva er satanisme?

Anbefalte innlegg

Jeg tror du overvurderer Analkløes evne til å slå noen slik at de mister bevisstheten, men ikke slik at du dreper eller gjør personen hjernedød. Hører sjelden om folk som blir slått i svime uten å få seriøse og alvorlige følger.

Jeg tror du undervurderer menneskers evner til å slåss med noen uten å drepe dem.

Jeg synes de som dreper en sinnsforvirret jøde er overdramatiske jeg.

Hvem har sagt at du må drepe jøden?

Om en ikke har noen begrensninger hadde han vel drept, bare for å være sikker, why not, liksom.

"Why not liksom"? Det er det dummeste jeg har hørt. Det eneste en trenger å gjøre er å immobilisere personen i midlertidig. Det er ikke akkurat Dracula du sloss med heller.

Bedre at han omskjærer ungen enn at jeg myrder ham though.

Hvor mange ganger må vi fortelle deg det? Du trenger ikke å drepe!

Jeg håper virkelig du ikke kommer i en slik situasjon en gang, for du hadde vel enten latt ungen din blitt skadet med vilje eller drept fyren. Mens både Jeg og Analkløe ville ha nøyd oss med å sparke ham i ballene og brekt et ribbein eller to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror du overvurderer Analkløes evne til å slå noen slik at de mister bevisstheten, men ikke slik at du dreper eller gjør personen hjernedød. Hører sjelden om folk som blir slått i svime uten å få seriøse og alvorlige følger.

Å neida Ozi. Har selv slått folk i svime et par ganger den gangen jeg var ung og småsloss litt på byen og ingen av de fikk noen følger av det. Ikke som jeg vet om ihvertfall og et par av dem kjenner jeg ganske godt i dag. Så du antar igjen....

Når det er sagt så har jeg også bokset noen år og ser jo på de som hadde en lang fartstid at det ikke er bra med gjenntatte slag mot hodet, det fremmer ikke akkurat intelligensen, for å si det sånn... Men å miste bevisstheten som følge av slag mot hodet en gang eller to er ikke skadelig.... Det er antallet som er skadelig.....:)

Og IKKE slå i panna! Det er det tykkeste benet i kroppen og hvis du ikke brekker noen fingre vil håndleddet gå til helv***.... Har opplevd det selv, men det var ikke jeg som slo... jeg dukket bare jeg, men ikke fort nok...

Lenke til kommentar

Lurer virkelig på hvordan et satanistisk helsevesen hadde funket. Eller, ikke funket.

Ambulansesaken hadde blitt temmelig mye grovere og alvorlig da i alle fall.

Egentlig skjønner jeg ikke vitsen med at folk klassifiserer seg som "satanister", når de godt kan dyrke seg selv og drive med selvutvikling uten å ha en merkelapp på seg. Det virker som de ønsker en slags gruppetilhørighet, som IMO virker litt selvmotsigende. Så og si INGEN utfører ritualene som står skrevet i boka heller, så da er de bare skinnhellige, på samme måte som en rekke kristne.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar
Men å miste bevisstheten som følge av slag mot hodet en gang eller to er ikke skadelig.... Det er antallet som er skadelig.....:)

Men hvis man faller, hvor hodet havner (f.eks. hardt i fortauskanten) kan ha alt å si. Fra alskens actionfilmer kan man få inntrykk av at menneskets hodet tåler det meste, mens sannheten er at ett slag kan være nok til at du har alvorlig skadet eller i verste fall drept noen. Da er du "uheldig", ja, men det er fullt mulig.

Når det gjelder satanisme, hvor "misforstått" det enn måtte være, så har jeg ikke noe behov for å forsvare det. Det virker ikke akkurat som om man finner oppskriften på en bedre verden der heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lucifer

"du skinnende" hebr: helel

Gr: ho heosforos "du daggryets (morgenens) frambringer"

Lat: lucifer "lysbærer" forekommer i ett eneste skriftsted og bare i enkelte oversettelser.

I datidens verden var babylons konge som en klart lysende stjerne og kunne derfor tituleres "du skinnende"

Jes 14: 4, 15,16 viser til babylons konge og at han går ned til sjeol (menneskehetens fellesgrav - ikke et oppholdssted for Satan djevelen.)

"er dette den mannen som fikk jorden å skjelve" viser at det er et menneske og ikke en åndeskapning. Men han gjenspeilte riktignok innstillingen som "denne tingenes ordnings gud" Satan Djevelen har i dette skriftstedet Jes 14:13-14

Satan har også et sterkt maktbegjær og ønsker å gjøre seg høyere enn Jehova. Lucifer er altså ikke et navn Bibelen bruker på Satan.

Orker ikke og sitere alle versene som støtter dette. Finn fram bibelen selv hvis du har en.

(utrolig hvor mye man lærer hvis man gidder og studere bibelen)

Kanskje babylons konge oppfant satanismen siden han dyrket seg selv så mye. LOL.

Edit: beklager hvis jeg har støtt noen med det jeg skrev og siterte.

Endret av RobinTX
Lenke til kommentar

Fins uttallige måter du kan øydelegge ein person på, nokon eksempler:

Vold.

Terror.

Press.

Tvinge vedkommendes liv i ei retning h*n ikkje ønskjer.

Forbanne personen gjennom eit satanistisk ritual, dette fører gjerne til at fleire overnevnte virkemidler spiller inn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...