Gå til innhold

Spill til super nintendo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søk opp doctor games på ebay.com. Har ikke handlet hos han selv, men en kompis av meg har kjøpt en latterlig stor mengde spill fra denne personen. Godt utvalg i snes og nes spill, billig og ekstremt god service, er ofte man får med en liten bonus uten noe ekstra kostnader.

Lenke til kommentar
Er flere som selger på Ebay. Men pass på å få riktig sone. Husker ikek hvordan soneinndelingen er på SNES-spill.

Doctor games er den beste jeg har vært borti. Man har sone for USA, Europa og Japan. Doctor games har for det meste Europa versoner. Uansett, er bare å kjøpe en adapter til 50kr så er man kvitt det problemet. Er det snakk om NES, så er det bare å fjerne en liten chip inni maskina, tar 10 minutter og er ekstremt lett, ligger guides på youtube man kan følge.

Lenke til kommentar
Det er jo det og ha konsollen og spille med et orginalt SNES eller NES-system som er halve morroa og sjarmen.

begge deler står under tvn og pynter opp, eneste jeg bruker dem til er supermario1 og supermariokart. resten spilles med autentiske kontroller gjennom en HTPC og det er så godt som 100% på de fleste spill. og du kan spille secret of mana 2 patcha til engelsk!! (spill som ikke er gitt ut på engelsk i utgangspunktet!) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...