gaaserud Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei. Dama og jeg har vært sammen i 1 år. Jeg hadde bestilt roser fra interflora som skulle leveres på ettårs-dagen, med kort hvor det sto "idag har jeg vært sammen med verdens beste dame i ett år - elsker deg" Problemet er bare at interflora leverte en dag før jeg ba de om, og nå er dama sur fordi ho tror jeg hadde glemt hvilken dato vi ble sammen. Har jeg rett på rabatt eller lignende av interflora i dette tilfellet? Det er jo bare en dag feil, men uansett. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har du kvittering som sier når de ble bestilt til? Tipper de kommer til å være vennlige og finne en løsning på det, dra innom butikken. Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Har du kvittering som sier når de ble bestilt til? Tipper de kommer til å være vennlige og finne en løsning på det, dra innom butikken. Har kvittering, men bor på andre siden av landet.. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Liten note: Synes kanskje hu overreagerer veldig... Dersom hun ikke tror deg så har dere litt å jobbe med egentlig... Hadde kona blitt sur over at blomster hadde blitt levert til henne en dag for tidlig eller sent og ikke trodd meg når jeg hadde forklart ståa, så hadde det vært siste gang hun hadde fått blomster. Heldigvis så har jeg aldri slitt med sånt med kona... hun har alltid trodd meg når jeg forklarer meg... Dette fordrer selvsagt at jeg ikke har for vane å komme med hvite løgner i hytt og glemsel... og jeg husker alltid dagen vi ble sammen, forlovet oss og bryllupsdagen. Samme dagen for alt Dette gjelder selvsagt selvsagt ikke når jeg prøver å sitere en tidligere diskusjon mellom oss... under en krangel... da kan jeg bare glemme det... for hun husker det annerledes Back to topic... Interflora gjorde ikke som avtalt nei... ville kanskje bedt de om pengene tilbake eller tilgodelapp slik at de kan få en sjanse til neste år. Det er tross alt hele meningen med blomstene at de leveres når de skal. Når det gjelder slikt så kan det være greit å være litt skarp i kantene (dog ikke ufin) men forklare hva hensikten med blomstene var og at de kludret det til ga motsatt effekt... dermed anser du ikke varen for levert. Dersom du ydmykt sier at de kanskje ikke leverte helt som avtalt, så får du kanskje 10% på neste levering hvis de bak disken er i godt lynne den dagen. Det sikreste er å hente de selv og levere personlig. Har du kvittering som sier når de ble bestilt til? Tipper de kommer til å være vennlige og finne en løsning på det, dra innom butikken. Har kvittering, men bor på andre siden av landet.. Har du kvittering så er det nå i allefall piece of kake... Scan lappen og send via e-post. Gjerne nevn at du synes det var litt trist at du måtte faktisk bevise det for henne også... Ikke vær like skarp i kantene mot henne som mot Interflora... lønner seg aldri Endret 22. juli 2009 av Griffin Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 En eller fem dager feil er det samme, ber du de om å levere på en spesiell dag skal de gjøre det, om det var det som var avtalen. Ring de å spør hvorfor de leverer på feil dag iht. avtalen du hadde med de og hva de har tenkt å gjøre med det. I dette tilfellet bør de jo sende 30 røde roser til kjæresten din og beklage fra butikken sin side. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tenk å bli sur for noe slikt. Hadde blitt kraftig forundret om noen ble sure fordi jeg hadde kjøpt blomster til de. Kvinnfolk! Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Grunnen til at hun ble sur forstår jeg godt. Når en dato betyr mye og man får folk til å levere gaven, bør de levere på den avtalte datoen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå handlet vel dette ikke om hvordan dama reagerte? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nei, så den legger vi død. Anbefaler trådstarter å ta kontakt med butikken. Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Temaet var ikke damas reaksjon, men min rett til å bli kompensert på en eller annen måte. Jeg ringer butikken i morgen. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Temaet var ikke damas reaksjon, men min rett til å bli kompensert på en eller annen måte. Jeg ringer butikken i morgen. Hva kom dere frem til? Butikken tok vel ansvaret? Lenke til kommentar
epon Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Slettet Endret 17. august 2009 av epon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå