Rusher Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Edit, jeg fant sesjon knappen i innloggingen :-) Nå har jeg Gnome igjen. Spørsmålet er da som følger: 1: Innloggingskjermen ser fortsatt blå ut istedet for den tidligere mørke "ubuntu" skjermen. Hvordan får jeg denne tilbake? 2: Hvordan kan jeg legge til KDE som desktop environments? På forhånd takk! Endret 22. juli 2009 av Rusher Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du kan vel også bare trykke [enter] Legg inn "kubuntu-desktop" pakken fra pakkebrønnen. Det er en metapakke som inneholder alt du trenger til KDE. Du kan selvfølgelig også legge inn alle delene manuelt, men helt klart enklest med "apt-get install kubuntu-desktop" Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Der kom KDE også ja Men ble litt for teletubby for meg gitt! Hvordan løser jeg problemet med den stygge blå innloggingskjermen? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Fikk klarsignal at det skulle være okey nå alle "X Sessions" has been terminated. Så jeg skrudde pcen av og på, men fikk fortsatt den gamle blå startskjermen? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fikk klarsignal at det skulle være okey nå alle "X Sessions" has been terminated. Så jeg skrudde pcen av og på, men fikk fortsatt den gamle blå startskjermen? Finne meny som å stille dette? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Er ikke så enkelt for en stakkar som har utelukkende brukt Windows fram til nå Lenke til kommentar
Smif Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 System -> Admin. -> Login window [tab] Local. Der kan du endre utseendet. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Der satt den ja! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå