Gå til innhold

[Løst]trenger hjelp med å finne navnet på et spill.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg å komme på navnet på et litt eldre strategispill.

Når jeg sier eldre så mener jeg rundt 10 år gammelt spill.

Det er RTS som er satt til fremtiden. Det er 2 lag, mennesker og "aliens", hvis jeg ikke husker feil.

En ting jeg husker jeg la merke til når jeg spilte det for noen år siden er at byggebilene til menneskelaget i spillet svarer ganske grettent og hissig når man trykker på de. Man kunne også lage "abominables", avskyelige snømenn blir vel den nærmeste oversettelsen.

Er det noen som vet hvilket spill jeg mener og vet navnet på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Er det DarkReigen - The future of war du leter etter?

Er laget i 1997 (så kan stemme med det du skriver). Mener det er 2 lag (menneske og alien). Lenge side jeg har spilt det men mener at byggebilene svarte noe som: Yeah Yeah I'm going etc. Med andre ord litt frekk tone.

Anågende abominables så kan jeg ikke si at jeg husker det. Hvis ikke du snakker om 2ern som jeg ikke har spilt.

Lenke til kommentar
Heisann

Er det DarkReigen - The future of war du leter etter?

Er laget i 1997 (så kan stemme med det du skriver). Mener det er 2 lag (menneske og alien). Lenge side jeg har spilt det men mener at byggebilene svarte noe som: Yeah Yeah I'm going etc. Med andre ord litt frekk tone.

Anågende abominables så kan jeg ikke si at jeg husker det. Hvis ikke du snakker om 2ern som jeg ikke har spilt.

Nei, jeg tror ikke det var så gammelt, og navnet på spillet var et ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...