Ildflue Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Heisann kjære forum! Jeg skal kjøpe meg en laptop veldig fort og har noen krav/spesifikasjoner til den. Jeg er ikke veldig oppdatert på maskinvare om dagen og henvender meg derfor til dere for litt hjelp! Den skal ha følgende: * Helst 17" skjerm * God ytelse mtp. spill, HD-filmer og bilderedigering. * Ordentlig tastaturoppsett (ikke noe tull med at Fn-knappen er helt nederst til venstre der Ctrl skal være etc) * Helst ikke Num-pad Pris: mellom 8000kr - 10000kr Takker for alle forslag! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Har nå sett litt på HP Pavilion dv7-2070eo T6600 Noen som har noe å si om dette forslaget? Er som sagt ikke helt med på maskinvare om dagen, så jeg har bare hatt google til hjelp, virker som en grei laptop til den prisen? Lenke til kommentar
supernoob Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Virker grei den, men tror den har numpad. Fn knappen sitter derimot på riktig sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå