´she´ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Denne tråden fikk meg til å komme på en artikkel jeg leste http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=564508 Kanskje det er løsningen din? jeg sjønte ikke hvordan denne artikkelen skulle hjelpe? skal jeg lage en sang? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror han mener teksten Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror han mener teksten *leker blond og tvikker håret runt fingeren* hm? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Spørsmål til trådstarter som trenger sex men er sjenert. Hvis en gutt hadde kommet bort til deg, vært rett på sak og sagt noe som "Skal vi pule", "Skal vi stikke hjem til meg" eller... "Du er søt, blir du med å rote?" Ville du sagt ja? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Spørsmål til trådstarter som trenger sex men er sjenert. Hvis en gutt hadde kommet bort til deg, vært rett på sak og sagt noe som "Skal vi pule", "Skal vi stikke hjem til meg" eller... "Du er søt, blir du med å rote?" Ville du sagt ja? Det blir vel litt pluss og pluss som møter hverandre der. To helt forskjellige mennesker. Man må vel nesten prøve å finne en av seg selv, en annen som er litt sjenert, men trenger sex. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvordan finner to sjenerte mennesker som trenger sex hverandre? Sansynligvis vil ingen av de ha guts nok til å ta kontakt eller starte et slikt forhold, med mindre settingen er helt ideel...? Spørsmålet mitt til trådstarter to poster oppe står fremdeles! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hva om det skulle forekomme? Endret 27. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lag en hvilken som helst profil på en hvilken som helst dating side. Join sex grupper så burde du nok få noen henvendelser. Eller si rett og slett på profilen at du trenger sex.. And *boom*.. Burde du være opptatt noen måneder med å lese PM's. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Spørsmål til trådstarter som trenger sex men er sjenert. Hvis en gutt hadde kommet bort til deg, vært rett på sak og sagt noe som "Skal vi pule", "Skal vi stikke hjem til meg" eller... "Du er søt, blir du med å rote?" Ville du sagt ja? spørs veldig, og han sjarmerer meg, hvordan han ser ut, hvordan han står, klyseaktig, om det er alkohol i bildet o.s.v. men sansynelig vil jeg si nei, og angre.. er TS btw.. Hva om det skulle forekomme? jeg måtte bare le, sjansen for at det sjer da? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nå har du jo fått flere forslag på hva du kan gjøre vist du vil få deg noe. Men du er jo ikke åpen for noen av forslagene, så da er det heller ingen vits å gnåle daglig i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg