Trollfjes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jau, det er sant wolf. Man har jo også ekstremt kresne gutter som bare går etter model-aktige jenter. Så til jenta med ''skavanker'', ikke skjemmes over deg selv bare fordi du får avlsag. Må forsåvidt si at jeg er litt spent på hvilke skavanker det er snakk i. Virke som om mange jenter har en eller annen ting med kroppen sin de skjemmes over, men som folk flest ikke legger merke til/bryr seg med. Har i alle fall selv opplevd akkurat dette en del ganger. Jeg vil si at gutter er mindre kresne enn jenter. Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja absolutt, men det finnes jo enkelte flåsete gutter som er latterlig overfladisk og kresen, det er bare få av dem. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis du hadde lest igjennom tråden, så hadde du sett at trådstarter har bruker Men ja, jeg er jente jeg også, og jeg finner det også ganske vanskelig. Det er vel kanskje for at jeg er litt sjenert og usikker på kroppen min. (Jeg er forresten gammel nok til å dra på byen også). Tenker gutter egentlig VELDIG mye over små skavanker hos jenter? Jeg ser ikke på det som et problem å rote med gutter, men når ting tas hakket videre får jeg litt angst. Jeg har også det samme problemet om ”hva tenker de om meg” Hovedsakelig for jeg er litt overvektig, og bekymrer meg over hva de tenker om det osv. Jeg er ikke veldig overvektig, men det er det meste magen. Jeg vil ikke si at jeg ikke er pen, men ikke at jeg er kjempe pen heller… Også har jeg en fordel med at jeg er naturlig blond, jeg er ikke dom forde, men det er en grei unnskyldning hvis jeg sier noe som høres domt ut Btw, jeg har egentlig lyst på høyre leppepiercing, som sikkert kommer i russetiden Jeg vil si at gutter er mindre kresne enn jenter. det er veldig bra (!) for jeg er vel veldig kresen når det gjelder gutter Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Også har jeg en fordel med at jeg er naturlig blond, jeg er ikke dom forde, men det er en grei unnskyldning hvis jeg sier noe som høres domt ut Det å stave "dumt" to ganger feil forklarer vel sitt, høhø Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Også har jeg en fordel med at jeg er naturlig blond, jeg er ikke dom forde, men det er en grei unnskyldning hvis jeg sier noe som høres domt ut Det å stave "dumt" to ganger feil forklarer vel sitt, høhø dialekt folkens, dialekt! jeg skriver egentlig bare på dialekt, og har litt vanskelig til å slå om noen ganger Lenke til kommentar
Gjest jente18 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jau, det er sant wolf. Man har jo også ekstremt kresne gutter som bare går etter model-aktige jenter. Så til jenta med ''skavanker'', ikke skjemmes over deg selv bare fordi du får avlsag. Må forsåvidt si at jeg er litt spent på hvilke skavanker det er snakk i. Virke som om mange jenter har en eller annen ting med kroppen sin de skjemmes over, men som folk flest ikke legger merke til/bryr seg med. Har i alle fall selv opplevd akkurat dette en del ganger. Altså, når jeg sier skavanker, så tenker jeg bare på ting som jeg legger veldig godt merke til selv. F.eks. at lårene mine kanskje er litt for store, at puppene mine ikke har rett form/er store nok, at frisyren min aldri blir fin nok osv * Nå har jeg selv vært modell i noen år, men det virker som om guttene heller vil ha de små, søte jentene.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sånne småting er det garantert et fåtall gutter som legger merke til. I alle fall håret og fasongen på puppene dine. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hon e jo bergenser og greier, lættis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 I min erfraring er oslo-jenter enklere å få med hjem. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Dette var nytt for meg. Men tenker du klesstil så har du vel rett. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Dette var nytt for meg. Men tenker du klesstil så har du vel rett. ikke bare klessitl, mer annet egentlig, jeg gjør det ikke med meningen, men jeg dømmer altig hvordan jeg tror folk er p.g.a.utseende deres, tenker egentlig mest over gutter, og jenter når de har litt ekstreme lesstiler eller ser veldig snille ut... men jeg kan jo selvfølgelig ta feil, emnetter som jeg som tegel ikke blir kjent med de, så får jeg ikke ofte teste ut det... det er som regel bare noen få av de jeg går forbi på gaten eller sentret, men på fester o.l. "scanner" jeg som regel alle Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tenker gutter egentlig VELDIG mye over små skavanker hos jenter? For å si det sånn: Nei! Jeg vet om jenter som ikke vil ri typen sin fordi de selv mener de har en navel som ikke er lik alle andre sin eller at de kanskje har litt mer fett her enn der. Jeg lurer noen ganger på hvorfor de tror typen deres vil ha dem på toppen. Det er iallefall ikke fordi de synes dem ser stygge ut. Gutter elsker jentekropper, og når vi er kåte kan vi elske absolutt hvilken som helst kropp (med forbehold). Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Tenker gutter egentlig VELDIG mye over små skavanker hos jenter? For å si det sånn: Nei! Jeg vet om jenter som ikke vil ri typen sin fordi de selv mener de har en navel som ikke er lik alle andre sin eller at de kanskje har litt mer fett her enn der. Jeg lurer noen ganger på hvorfor de tror typen deres vil ha dem på toppen. Det er iallefall ikke fordi de synes dem ser stygge ut. Gutter elsker jentekropper, og når vi er kåte kan vi elske absolutt hvilken som helst kropp (med forbehold). jeg liker å ri men tenker fortsatt på hva han synes om meg, men prøver å ikke tenke over det Endret 25. juli 2009 av ´she´ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Og bra er det, for jeg tør banne på at det er noe av det gutter liker best. Det er iallefall noe av det jeg liker best uten at jeg har så voldsomt med erfaring. Ikke bare er det deilig å se på for gutten, men han ser også at jenta er selvsikker, eller iallefall virker til å være selvsikker, noe som er atter en turn-on. Men tips til å sjekke opp en gutt: Kjøp deg en Xbox og et blodig spill Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Da er tråden ryddet opp for ot og spamposter. Nå er det slik at vårt PM-system bør brukes med vett og forstand. Internett-tjenester gjør oss "kjente med alle", world wide men dette kan være en falsk trygghet, så bruk hoved når dere inviterer ukjente til dialog via PM osv. Mvh Admin ps. I tilfelle alvorlig misbruk av PM-tjenesten, vennligst ta kontakt med admin. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 gjerne kom med flere tips altså! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 hvis du bare trenger sex, så går du opp til den diggeste gutten du finner på byen og spør han, så skal du se det blir noe på deg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ehm, det er ikke sikkert den diggeste gutten på byen er singel. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Neste gang du drar på fest så syntes jeg du skal prøve å ha i tankene at du skal bli kjent med så mange nye gutter som mulig. Hvis du har et vanlig utsende, er hyggelig og slår deg litt løs så ordner nok ting seg selv! Ikke vær redd for å gå bort og si hei til en gutt du syntes ser allright ut! Før gjerne praten inn på sex og vær litt nærgående! Jeg syntes du også skal legge fra deg tankene om at du vil bli sett på som ei hore/tøs fordi du slår deg litt løs og har noen one night stands! Er ingenting galt med det, kan ikke sammenlignes med å ligge rundt med alle gutta i hele byen/bygda. Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Denne tråden fikk meg til å komme på en artikkel jeg leste http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=564508 Kanskje det er løsningen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg