´she´ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 byen jeg bor i er ikke akkurat stor, så vi har ikke så mange uteplasser, og de vi har er det 18 eller 21 års aldersgrense på å komme inn!<snip> dessuten kan jeg jo ikke kjøpe drikke selv, for jeg er jo SYTTEN! <snip> jeg er litt sta *Hosthost* å være 17 bruker da sjelden't å stoppe meg/deg/noen i å 1. Gå på utesteder med 18 års grense 2. kjøpe drikke utenom monopolet. (Ikke at det er vanskelig å få andre til å gjøre det heller) 3. Alt annet med 18+ uten å bli tatt Eneste er at du må godta og få et nei nå og da, men det er det værste du vil oppleve. Er du inne på en bar/utested og blir spurt om leg mens du er inne kan du alltids bare bruke "skal gå snart" unnskyldningen. Ellers har du bare plan 2, dra på festival jeg vet der, men jeg er vel ikke pokerfjes mesteren akkurat! men jeg har blitt tattfor 21 da jeg elsker jo festivaler, men det koster jo! og pengboken min er ganske tynn atm! har litt lyst på malakoff, men ingen vil bli med meg... At ei jente som deg vil ha sexvenn er flott, og hjelper ofte mot stress etc å få seg noe. At det er vanskelig å få seg noe nå for tiden med tanke på at man har internett etc, høres merkelig ut. Selv for gutter så er det enkelt å få seg noe, og for jenter er det om mulig enda enklere.. Evnt hvis du vet om en grei kar som du kunne tenkt deg, og vet at han er litt flørtete etc, så er han sikkert med på det. (i seg selv kjenner man andre) Lykke til det er en, jeg legger merke til flørter med meg, men det er en av mine beste venninnders bror! og dessuten er han vel ikke helt min type btw gjestj17 =´she´ gidder ikke å logge ut for hvær gang mer Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 For sex så har det ikke stort å si om han er din type eller ei, men om du tenner på han Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Trenger sex jeg også, men jeg har hatt den kun en gang og er 26 år gammel..så er ikke så synd på deg egentlig!! Du som er jente burde ikke ha noe problem med å få deg noe, så lenge du ser OK ut!! Bare til å spørre en litt brisen kar etter en kort samtale om han vill bli med hjem og kose litt Svarte, kunne ønske det var flere jenter som tenkte som deg(eller kanskje det er vanlig?)!!!!!! jeg er bare litt lei av at det "bare" blir hett snakk med "x-FF"'en, jeg vil ha MER! vi møttes bare en gang, å nå har han godt som kjæreste, så nå må vi jo slutte.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kan jeg stille samme spørsmål. Bare at jeg er gutt:p Spørsmålet er altså emnetittelen Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Beste tipset Quakecry er å være deg selv. En annen ting er å ikke stresse. Å være desperat er ikke det mest sjarmerende som finnes akkurat Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hva med å gi faen i om noen personer velger å se på deg som en tøs, og heller omfavne sin egen seksualitet? Hvorfor nekte for noe du er? Og dere som mener at man ikke trenger sex? Alt handler ikke om liv og død her. Noen trenger sex for å føle seg vel. Hvis jeg skulle gått 3-4 måneder uten sex (som trådstarter) er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde følt meg på top. Mao jeg trenger sex. Endret 23. juli 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 noen ganger har jeg hatt lyst å være kvinne.. da hadde en ting blitt vesentlig lettere i alle fall. men så tenker jeg meg om og finner ut at jeg liker å være simpel Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '20' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Crystina Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skaff en pulevenn om du virkelig trenger sex. Men om du er så sjenert som du sier, så er vel det beste å ta seg et par drammer før du går til sengs med en kar, eller prøver seg! Bestekameraten min og jeg var begge single, endte opp med at vi begge to ble ganske dritings og kåt, så vi havna i senga og hadde årnings. Etter det fortsatte vi med dette, og ble vel så og si pulevenner.. haha, nå er vi sammen da. Men altså, mulighetene er store på fester Husk på det. Som oftest vil en fyr ha deg med til sengs om han flørter med deg, tilbyr deg drinker osv..det er et hint.. utnytt det hintet han gir deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du har hender, bruk dem. Å ja... For DET er det samme. Lenke til kommentar
Gjest jente18 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis du hadde lest igjennom tråden, så hadde du sett at trådstarter har bruker Men ja, jeg er jente jeg også, og jeg finner det også ganske vanskelig. Det er vel kanskje for at jeg er litt sjenert og usikker på kroppen min. (Jeg er forresten gammel nok til å dra på byen også). Tenker gutter egentlig VELDIG mye over små skavanker hos jenter? Jeg ser ikke på det som et problem å rote med gutter, men når ting tas hakket videre får jeg litt angst. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Kan jeg stille samme spørsmål. Bare at jeg er gutt:p Spørsmålet er altså emnetittelen PM trådstarter Litt vanskelig når trådstarter er gjest Edit: ei slo meg. Gutter legger IKKE merke til det du kaller skavanker nei. Endret 23. juli 2009 av Wrasko Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg trenger sex. At du ikke trenger sex er en annen ting. Kunne vel ikke bli sagt på bedre måte. Jeg vil anbefale deg å bare dra på en fest og danse litt intimt noen. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du har hender, bruk dem. Å ja... For DET er det samme. Nei, var ikke det jeg sa. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis du hadde lest igjennom tråden, så hadde du sett at trådstarter har bruker Men ja, jeg er jente jeg også, og jeg finner det også ganske vanskelig. Det er vel kanskje for at jeg er litt sjenert og usikker på kroppen min. (Jeg er forresten gammel nok til å dra på byen også). Tenker gutter egentlig VELDIG mye over små skavanker hos jenter? Jeg ser ikke på det som et problem å rote med gutter, men når ting tas hakket videre får jeg litt angst. Det å si gutter er generalisering. Det varierer veldig fra gutt til gutt. For min del kunne jeg ikke brydd meg mindre så fremt folk ser normale ut, normal går vel under det meste av folk. Derav hundre piercinger, tattiser og div. slike ting er ikke normalt for min del. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nå skal jeg ikke oppfordre til å bruke falsk leg her, men det er ikke veldig vanskelig å komme seg inn på utesteder hvis man virkelig vil det, her i bergen har jeg sett så mange jenter som ser ut som de er 15 som er på 18års steder, og det kryr av de.... On Topic: Siden du er jente burde det være en enkel sak å finne seg en pulevenn, feks en du møter på byen, du blir med han hjem, virker han OK kan du bare spørre om han vil være det Og du er ikke tøs selv om du blir med en fyr hjem. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis du hadde lest igjennom tråden, så hadde du sett at trådstarter har bruker Men ja, jeg er jente jeg også, og jeg finner det også ganske vanskelig. Det er vel kanskje for at jeg er litt sjenert og usikker på kroppen min. (Jeg er forresten gammel nok til å dra på byen også). Tenker gutter egentlig VELDIG mye over små skavanker hos jenter? Jeg ser ikke på det som et problem å rote med gutter, men når ting tas hakket videre får jeg litt angst. Hvilke skavanker er det du tenker på da? For min egen del så kan jeg si at det er ganske likegyldig hvordan jenter ser ut, så lenge de er normal i utseende, altså ikke veldig overvektig, minimalt med piercinger osv. Det samme gjelder for såvidt med de fleste gutter jeg kjenner også. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hvis du hadde lest igjennom tråden, så hadde du sett at trådstarter har bruker Men ja, jeg er jente jeg også, og jeg finner det også ganske vanskelig. Det er vel kanskje for at jeg er litt sjenert og usikker på kroppen min. (Jeg er forresten gammel nok til å dra på byen også). Tenker gutter egentlig VELDIG mye over små skavanker hos jenter? Jeg ser ikke på det som et problem å rote med gutter, men når ting tas hakket videre får jeg litt angst. Hvilke skavanker er det du tenker på da? For min egen del så kan jeg si at det er ganske likegyldig hvordan jenter ser ut, så lenge de er normal i utseende, altså ikke veldig overvektig, minimalt med piercinger osv. Det samme gjelder for såvidt med de fleste gutter jeg kjenner også. Akkurat som jeg sa tidligere Vi gutter flest er vel sånn, MEN legg merke til at det er enkelte gutter som ikke liker jenter også. Så ikke bli fornærmet på noen måte om noen ikke liker deg Endret 24. juli 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jau, det er sant wolf. Man har jo også ekstremt kresne gutter som bare går etter model-aktige jenter. Så til jenta med ''skavanker'', ikke skjemmes over deg selv bare fordi du får avlsag. Må forsåvidt si at jeg er litt spent på hvilke skavanker det er snakk i. Virke som om mange jenter har en eller annen ting med kroppen sin de skjemmes over, men som folk flest ikke legger merke til/bryr seg med. Har i alle fall selv opplevd akkurat dette en del ganger. Endret 24. juli 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg