Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Trenger sex", hvordan gå frem? Sjenert og trenger tips?!

Gjest gjestj17

Anbefalte innlegg

Gjest gjestj17

jeg trenger sex!

her vel ikke hadd siden april elr noe!

jeg holder på å gå på veggen, men jeg er så sjenert!

jeg føler jeg er mest flørtende på dansegolve, men jeg er meste på privatfester, så det er ikke så veldi mange folk der, men det er som regel dansing. jeg har ikke noen fester selv for jeg har ikke noe spessielt egnet hus eller kjenner ikke så mange, og er litt redd for at det skal gå i overhond!

jeg har bare hadd en seksualpartner, men det var et to sifret anntall ganger når vi var sammen, og jeg hadde ikke spessielt følelser for ham...

jeg bare lurte på hvordan jeg skal gå fram og hva jeg skal gjøre for å vise signalene tydelig nokk, og hvor skal vi gjøre av oss i noen annens hus, hva skal jeg si? o.l.

og dessuten (!) vil jeg ikke virke som tøs heller!

jeg vil bare ha et one night stand!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde ikke være noe problem for deg som er jente :p

Gutter er ikke vanskelige å overtale akkurat, holder vel med " Jeg vil knulle deg hardt og lenge! " feks så ville vel de fleste på din alder blitt med, forutsatt at du ser sånn noenlunde normal ut og kanskje at du kjenner de litt fra før

Lenke til kommentar
Gjest gjestj17
Det er ikke så vanskelig å få one-night-stands me gutter...vi er igrunnen ganske enkle skapninger på den måten:) Finn en fyr som du kunne tenke deg å...ja, "humm,humm" liksom, og dans tett med han når du er på fest:P det er ikke verre enn det...dersom du slenger inn et lite kyss eller noe når dere holder på så er det gjort...bare å ymte litt frempå (les:antasting:P)

Vil forøvrig stille meg selv til disposisjon:P

18 år;)

skulle til å si PM men det ble vel litt værre ;P

Det burde ikke være noe problem for deg som er jente :p

Gutter er ikke vanskelige å overtale akkurat, holder vel med " Jeg vil knulle deg hardt og lenge! " feks så ville vel de fleste på din alder blitt med, forutsatt at du ser sånn noenlunde normal ut og kanskje at du kjenner de litt fra før

fikk du ikke med deg "tøs" delen?

og desuten må jeg som regel se de senere en gang!

Vær for all del forsiktig med hvem du "har deg" med, er noen gutter som er "vanskelig" av seg. Bare sånn heads up :p

hvordan da "vanskelig av seg"?

Lenke til kommentar
(...)og du trenger det fordi du ikke har fått deg no siden april? -.-'

Jeg ser ikke noe rart i det.

Både og. Skjønner ikke helt dette med at folk ikke "klarer" å ikke ha sex over lengre perioder. Er ikke høyre hånden god nok for folk som er singel en liten periode god nok? Jeg bare spør :p

Btw, Sex er ikke en "MUST", det er en livsglede. Regner ikke med at sex er det eneste du tenker på om verden skulle gå under i morgen Lars :p

Endret av TheHawk
Lenke til kommentar
Sexdate.no? :p

Bare husk å lyve på alderen siden det er aldersgrense der.

Men fra spøk til Halvor... Det er ingen guttevenner du kunne hintet litt bortpå da?

Takk for at du brukte navnet mitt i en slik setting, Lars! :ermm:

Men som de aller fleste har nevnt over, om du ser nogenlunde ok ut, så skal det ikke være så ekstremt vanskelig å skaffe seg en FF når du er jente. Vi er rimelig enkle vesener, enten vi vil det eller ikke ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kan du ikke bare dra ut på byen alene eller med noen venninner. Kommer kanskje i kontakt med noen som er lett med på Et ons der? Har ikke erfaring med sjkking på byen selv, men tenkte at det kanskje var enklere for deg å møte nye folk der, pluss at det og kanskje er enklere med litt alkohol i blodet (bare ikke for mye) med tanke på at du er sjenert.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Da jeg leste emnetittelen var jeg sikker på at det var en gutt som spurte. En jente som ikke får sex? Det er det mest tullete jeg har hørt. Som andre sier, så lenge du ser litt OK ut så er det bare å spørre deg rundt. Spør du tre gutter kan jeg garantere deg at minst 2 sier ja.

Du er sjenert sier du, og vil ikke bli oppfatta som tøs. Da foreslår jeg at du tar deg en tur på byen, gjerne alene. (når du først er inne på dansegulvet er det ingen som legger merke til at du er alene uansett). Siden du ikke vil bli gjenkjent og oppfattet som tøs, reis til et område du vanligvis ikke oppholder på. Gå bort til en fyr du liker, gjerne med litt flytende mot innabords (les. alkohol). Finn ut om han har en privat "crib", hvis han har det - spør om han har lyst på sex.

Verre er det ikke. Er du skikkelig kul sier du aldri hva du heter/bruker et falskt navn. Da er det ingen som sprer rykter om deg, i tillleg til at fyren selv ikke klarer å spore deg opp. Ikke gi ham tlf. nr!

Lenke til kommentar
Gjest Gjestj17
Da jeg leste emnetittelen var jeg sikker på at det var en gutt som spurte. En jente som ikke får sex? Det er det mest tullete jeg har hørt. Som andre sier, så lenge du ser litt OK ut så er det bare å spørre deg rundt. Spør du tre gutter kan jeg garantere deg at minst 2 sier ja.

Du er sjenert sier du, og vil ikke bli oppfatta som tøs. Da foreslår jeg at du tar deg en tur på byen, gjerne alene. (når du først er inne på dansegulvet er det ingen som legger merke til at du er alene uansett). Siden du ikke vil bli gjenkjent og oppfattet som tøs, reis til et område du vanligvis ikke oppholder på. Gå bort til en fyr du liker, gjerne med litt flytende mot innabords (les. alkohol). Finn ut om han har en privat "crib", hvis han har det - spør om han har lyst på sex.

Verre er det ikke. Er du skikkelig kul sier du aldri hva du heter/bruker et falskt navn. Da er det ingen som sprer rykter om deg, i tillleg til at fyren selv ikke klarer å spore deg opp. Ikke gi ham tlf. nr!

byen jeg bor i er ikke akkurat stor, så vi har ikke så mange uteplasser, og de vi har er det 18 eller 21 års aldersgrense på å komme inn!

og det virker jo litt rart å dra til en annen by alene, for å feste alene, og ende opp i ens fremmeds hus!

dessuten kan jeg jo ikke kjøpe drikke selv, for jeg er jo SYTTEN!

dessuten er jeg litt redd for at jeg skal ende opp med noen forferdelig å ikke ville ha sex ijenn! :p

jeg er litt sta ;)

Lenke til kommentar

At ei jente som deg vil ha sexvenn er flott, og hjelper ofte mot stress etc å få seg noe.

At det er vanskelig å få seg noe nå for tiden med tanke på at man har internett etc, høres merkelig ut. Selv for gutter så er det enkelt å få seg noe, og for jenter er det om mulig enda enklere..

Evnt hvis du vet om en grei kar som du kunne tenkt deg, og vet at han er litt flørtete etc, så er han sikkert med på det. (i seg selv kjenner man andre)

Lykke til

Lenke til kommentar
Gjest 9DCEF0

Trenger sex jeg også, men jeg har hatt den kun en gang og er 26 år gammel..så er ikke så synd på deg egentlig!! ;)

Du som er jente burde ikke ha noe problem med å få deg noe, så lenge du ser OK ut!! Bare til å spørre en litt brisen kar etter en kort samtale om han vill bli med hjem og kose litt :)

Svarte, kunne ønske det var flere jenter som tenkte som deg(eller kanskje det er vanlig?)!!!!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...