Andreas_R Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Noen som vet hvordan gå "rundt" passordet i XP. Plutselig kommer jeg ikke inn med mitt passord, trenger å hente noen dokumenter der. Kom inn i sikkerhetsmodus første gang, men nå kommer jeg ikke inn der heller! Det er kun en bruker på denne maskinen. Kommer ikke inn som administrator heller. Ønsker hjelp raskt, da en eksamensoppgave ligger på denne HD. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det beste er vell kansje og reinstallere Windows for så å åpne filen etterpå. evnt bruke en Password Recovery Disk. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg vet ikke om det går å gå rundt passordene i selv WIN XP, men Du kan eventuelt starte maskinen i dos (komandolinje) og så ha en tom diskett som er dos formater og kopiere filen(e) til disketten(e) og deretter åpne filen(e) på en annen maskin Lenke til kommentar
Andreas_R Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Takk for tilbakemeldingene. Fant ut av det til slutt, fikk noen svar i et annet emne også her på HW.no. Løsningen vi brukte var: gå inn på denne siden: http://www.pchelplive.com/modules.php?name=Downloads og lastned den filen" D. NTFS Boot disk for password recovery/reset " Lenke til kommentar
@b Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Boote med Win 2000. Sjekk denne artikkelen på ITavisen.no: http://itavisen.no/art/1300599.html Lenke til kommentar
tadam Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vet ikke om det går å gå rundt passordene i selv WIN XP, menDu kan eventuelt starte maskinen i dos (komandolinje) og så ha en tom diskett som er dos formater og kopiere filen(e) til disketten(e) og deretter åpne filen(e) på en annen maskin hvis filsystemet på hardisken er NTFS går ikke dette... men siden problemet er løst gjør det jo ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå