Wrasko Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Regner med at det er enten fullført, eller ikke nå.. Så hva er vitsen med å diskutere videre? Kun folk som slenger ut sine meninger hele tiden.. Og jeg kjenner forresten ei på 22 som er gift med en på 43 år.. De har vært sammen i 4 år.. Rart at ikke folk reagerer like sterkt på sånt Lenke til kommentar
Gjest nei og nei Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Regner med at det er enten fullført, eller ikke nå.. Så hva er vitsen med å diskutere videre? Kun folk som slenger ut sine meninger hele tiden.. Og jeg kjenner forresten ei på 22 som er gift med en på 43 år.. De har vært sammen i 4 år.. Rart at ikke folk reagerer like sterkt på sånt Jeg mener forskjellen på 16 og 18år er enorm Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 *snip* Jeg mener forskjellen på 16 og 18år er enorm Det er ca 2 år;) Dersom du går videre med det så vil nok forholdet mellom deg å henne bli ganske anspent, og mest sannsynlig ødelagt. Men syntes det er litt drøyt og hinte til at dette er pedofili som mange her gjør. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sier meg enig med en over her. Det er over. Enten har han sagt sine farvell eller så har han gjort det. Ingen vits i videre diskusjson imo. Lenke til kommentar
Gjest nei og nei Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 *snip* Jeg mener forskjellen på 16 og 18år er enorm Det er ca 2 år;) Dersom du går videre med det så vil nok forholdet mellom deg å henne bli ganske anspent, og mest sannsynlig ødelagt. Men syntes det er litt drøyt og hinte til at dette er pedofili som mange her gjør. Det er også to år forskjell mellom 14 og 16. Er det da like greit å feie over en 14åring? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 *snip* Jeg mener forskjellen på 16 og 18år er enorm Det er ca 2 år;) Dersom du går videre med det så vil nok forholdet mellom deg å henne bli ganske anspent, og mest sannsynlig ødelagt. Men syntes det er litt drøyt og hinte til at dette er pedofili som mange her gjør. Det er også to år forskjell mellom 14 og 16. Er det da like greit å feie over en 14åring? For en 16-åring ja. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) For en 16-åring ja. Det er ikke prat om en 16-åring, men en på over 30. Endret 2. august 2009 av Vizla Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 For en 16-åring ja. Det er ikke prat om en 16-åring, men en på over 30. Kanskje du skulle lese quoten min over her? Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du som startet tråden : La oss vite hva som skjedde nå, er spent Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Begge vil sannsynligvis få problemer hvis affæren blir kjent. Jeg ser ikke andre problemer med det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hun får mest sannsynlig sinte foreldre på nakken, han får foreldrene på nakken og et fint-fint stempel av lokalsamfunnet. Klarte du ærlig talt ikke å tenke deg så langt fram selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg