Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man være naken hvis gardinene ikke er trukket for?


Anbefalte innlegg

Ei venninne sier hun alltid må ha gardinene for når hun er alene.

 

Selv er jeg ikke så nøye med slike ting. Er det akseptabelt å være naken på sitt eget soverom selv om gardinene er oppe, slik at naboer har muligheten til å bli fornærmet skulle de titte inn? Eller er det naboenes problem skulle de se meg i kongens nye klær dersom de ser inn i vinduet vårt?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan da umulig bli sett på som blotting hvis det er ditt eget hjem (så lenge man ikke trykker seg til vinduet, kanskje)? Hvis det ikke er andre i huset er det ikke alltid jeg gidder å kle på meg. Hvis naboene ikke vil se meg naken får de la være å se inn mitt private vindu, og hvis de vil se meg naken får de bare stirre. Alle vinner.

Lenke til kommentar

Eg bryr meg lite om noen ser meg naken. Vil de se skal de få se. Men eg er uansett forsiktig med å vise meg offentlig naken. Å ta for gardinene om eg skal kle av meg ser eg ikke på som stort problem samtidig som eg viser litt hensyn ovenfor andre som ikke vil se, evnt om det er barn utenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hva du velger å gjøre i ditt eget soverom, enten med gardinene trukket for eller ikke, bryr meg midt i ryggen. Du har rett til å gjøre hva du vil så lenge jeg ikke blir vitne til at du skader andre ;)

Lenke til kommentar
Selv sitter jeg ofte å spiller xbox naken :fun:

HI5!

 

Springer ofte naken rundt i huset, gidder ikke kle på meg når det bare er meg som ser meg.

 

Yes Lord, har huset for meg selv nå:D

 

Uansett jeg hater naboene mine, jeg kunne fint stått å klint ræva mi inn i ruta til naboen. Han må hele tiden jobbe med sag i garasjen, derfor liker jeg ofte å klippe plenen hver gang han setter seg ut. I disse dager som jeg har huset for meg selv kobler jeg til steroen i TV'en:-->

Call of Duty 4 Online :evil: Bassen på fult, deathmatch, pushing on the MG. 23-04 in the morning. :evil:

 

Dessuten hater jeg det forbanna treet han har, alle bladene ramler ned på vår terasse.

 

Denne tråden minner meg faktisk om saint row 2:D

 

Edit: WTF hva har dette med naboen min å¨gjøre?

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Både jeg og samboeren gir blanke faen. Vi må gjennom stua for å komme til badet og går gjerne gjennom naken (3-4 ganger i døgnet hver sikkert?) selv om vi har vinduer i "veggstørrelse" med innsikt rett inn ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...