Winze Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Lurer på om det er noen trådløse routere der ute som man kan koble til en ekstern harddisk gjennom usb? Eller er den letteste løsninga og sette disken opp på en vanlig pc og dele den over nettet? Noen routere dere kan anbefale? Eksterndisk har jeg, en WD MyBook2. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg vet du kan koble til ekstern disk til D-Link DIR-655/855 med nyere firmware, med den begrensningen att kun en bruker om gangen kan bruke disken. Jeg har DIR-655 selv, men bruker ikke denne funksjonen, da jeg har en DNS-313 NAS for nettverkslagring. Er ikke så oppdatert på disse produktene lenger, men ASUS har brukt å ha denne funksjonen på sine mer avanserte routere. Tror muligens ASUS WL-500 kan ha dette. Lenke til kommentar
Winze Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, etter en research i går kveld kom jeg frem til at Asus sin WL 500W burde fungere for formålet, så den er nå bestilt. Da gjenstår det og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå