Ethernet Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei hei! Nå har jeg browset meg gjennom harddiskene og finner ikke noe jeg liker eller ikke har sett. Alt av Jackass, Viva la bam, Wildboyz Scrubs The Office (begge) South Park How i met your mother (Elsker den serien) Chuck Entourage Californication Black Books Arrested Development. Har kjøpt *kremt* It's always sunny in Philadelphia nå. Men jeg trenger noe nytt. Elsket Chuck, HIMYM, Scrubs og Black Books. Vil gjerne ha noe som er likt de, idioti og humor på det beste. Ikke seinfeld, friends og de der. er ikke sånn jeg kan sitte og se på i 7 timer av gangen. Anyone? Takk Lenke til kommentar
eught Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 The IT Crowd The Inbetweeners Ganske avhengig av at du liker britisk humor. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 The Big Bang Theory er gøy:) Koselig serie Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Green Wing er en britisk serie som likner veldig på Scrubs. Det jeg har sett har vært veldig morsomt Ellers kan du se Peep Show. Endret 22. juli 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Big bang theory og The IT crowd har jeg også sett. Men takk for innspill, though Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 The one and only blackadder And the second and only Red Dwarf Begge de seriene får egentlig alt av amerikasnsk humor til å være platt og kjedelig, Du bør også ta en titt på monty python Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Vis du liker It's always sunny in philadelphia burde du teste Arrested Development, har hørt at It's always in philadelphia er inspirert av det Arrested Development er nesten bedre vil jeg si Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har begynt og se på; Better off Ted http://www.tv.com/better-off-ted/show/7523...g=page_nav;main Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå