Gå til innhold

ATI Radeon HD 4890 - Hvem Burde Jeg Kjøpe?

Robz

Anbefalte innlegg

Hei har da bestemt meg for å kjøpe et ATI Radeon HD 4890 skjermkort, men hvem skal jeg velge, selv så frister det med 1 GHZ klokkefrekvens, men er det virkelig verdt det? er forskjellen så stor? Trenger deres anbefaler og meninger. Og en ting til? Noen som vet om hvilke Skjermkort vifter som passer? Tenkte kjøpe det i tilleg, eller det er kun vis kortet har høy temperatur. En annen ting som også har litt å si er at kortet burde/skal ha god kjøling, men det er ikke must, kan også kjøpe skjermkort vifte, men som sagt så vil jeg ha et godt kort ved tanke på hva du får for pengene + kjøling innenfor 4890 serien;)

Takker for hjelp

Mvh Robin;)

PS: jeg har hørt om at kanskje noen av disse skjermkortene er for store og ikke passer?

Selv så er dimensjonene mine på mitt kabinett (BxDxH) 21x50x50 ca...

Endret av Robz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åssen kort du burde velge går veldig på personelig preferanse.

Standard 4890 kort fungerer helt fint.

Blir opp til deg om du vil ha et med annen type kjøler o.s.v.

Er ikke alle kortene med eksotiske kjøleløsinger som er så bra, noen av de støyer en god del, men har bra kjøling.

Hvis du har råd, så kan du jo kjøpe et fabrikkoverklokket kort, så slipper du å klokke så mye selv.

Selv ville jeg godt for et standard 4890 kort, montert på bedre kjøling og klokka det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...