Annie_P Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Oppdaget at Aerix ga følgende "feilmelding" i loggen: Error details --- 4E 63 40 34 AB 27 83 90 D1 E4 6F D4 23 52 9B 08 D7 CE A9 71 B5 76 B3 8E 7F 7B 61 E4 8D C2 34 43 89 6E 37 14 65 F4 1D 70 31 0E 7B 1C 51 49 --- [/code Noen som skjønner noe? Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Har Aerix åpnet for å avsinstallere operatørløst SE C510 (Netcom). Har installert Sony Ericsson suite, ser at pc får kontakt med mobil. Det skjer ingen ting når jeg kobler til telefonen og holder 2 og 5 nede. mener å ha lest en annen plass at det er andre taster på denne telefonen som skal holdes nede. Noen som kjenner til dette? Andre som har låst opp Netcom SE510 på denne måten? Skal sim-kortet stå, eller må det være ute av telefonen, i tillegg til at den skal være slått av? Mobilen er ny, må det ha andre/nye drivere? Får ikke installert noe ved å holde c-tasten nede. Håper noen kan hjelpe? 1. Installer Sony Ericsson Update Service, da vil flashing drivere bli installert automatisk 2. Slå av mobil, ta ut inn batteri, la sim kort være inni. 3. Velg modell i Aerix og velg unlock! Da står det hvilke taster du skal holde inne. Hvis du har installert Sony Ericsson sitt opdateringsprogram så skal dette virke nå +Velg riktig modell og vær koblet til internet! Endret 14. september 2009 av Olliw Lenke til kommentar
Maariolsm Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har Aerix åpnet for å avsinstallere operatørløst SE C510 (Netcom). Har installert Sony Ericsson suite, ser at pc får kontakt med mobil. Det skjer ingen ting når jeg kobler til telefonen og holder 2 og 5 nede. mener å ha lest en annen plass at det er andre taster på denne telefonen som skal holdes nede. Noen som kjenner til dette? Andre som har låst opp Netcom SE510 på denne måten? Skal sim-kortet stå, eller må det være ute av telefonen, i tillegg til at den skal være slått av? Mobilen er ny, må det ha andre/nye drivere? Får ikke installert noe ved å holde c-tasten nede. Håper noen kan hjelpe? 1. Installer Sony Ericsson Update Service, da vil flashing drivere bli installert automatisk 2. Slå av mobil, ta ut inn batteri, la sim kort være inni. 3. Velg modell i Aerix og velg unlock! Da står det hvilke taster du skal holde inne. Hvis du har installert Sony Ericsson sitt opdateringsprogram så skal dette virke nå +Velg riktig modell og vær koblet til internet! jeg gjorde alt det men på Aerix står det : " no devices were detected" hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
Annie_P Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 jeg gjorde alt det men på Aerix står det : " no devices were detected" hva har jeg gjort galt? Har snakket med flere de siste dagene som ikke får til å bruke SE Suite, programmet som følger med SonyEricsson-mobiler. Kan virker som det ikke er helt til å stole på....Har tenkt at det er i det programmet driverne som XP trenger ligger. Eller er det andre måter å intstallere drivere til SE-mobiler på? Hjelper ihvertfall ikke å ha Aerix om ikke pc-en kommuniserer med mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå