MrAvionics Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei alle sammen! Noen som vet om man får tak i en sånn en som funker på Sony Ericsson C902? Mvh Arne Austenå Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dette veit du sikkert, men dersom du kjøpte telefonen med fakturaabonnement hos Telenor, så kan du kontakte kundesørvis og få koden gratis. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Kjøpte den med Tele2 champion i mars=( Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du kan låse den opp helt gratis ved å bruke den medfølgende datakabelen og Aerix Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Du kan låse den opp helt gratis ved å bruke den medfølgende datakabelen og Aerix Det ødelegger vel ikke garantien på noe vis? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Virker det? Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Låste opp en W595 for noen dager siden, kjapp og enkel opplåsing. I tillegg fjernet jeg branding på den slik at jeg ble kvitt entry mm. Dette var en Telenorlåst telefon, kunne fått opplåsingskoden til den gratis, men ville teste programmet. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Ok, hvordan gjøre det? Koplet inn mobilen nå men får det ikke til Endret 22. juli 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Slå av telefonen, ta ut batteriet og sett det på plass igjen. Hold så ned tastene 2 og 5 samtidig som du kobler kabelen inn i telefonen. Det var iallefall slik jeg gjorde det på w595. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Får det ikk til=( Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Skjer det ingen ting når du kobler til telefonen? Ingen drivere som innstalleres? Kan være litt tricky å holde inn de knappene samtidig som man kobler til telefonen. Husk at telefonen ikke skal være slått på når du kobler til kabelen. Endret 22. juli 2009 av Krokan Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg skrur av telefonen, ut og inn med batteriet, holder inne 2 og 5 mens jeg kopler inn telefonen. Ingenting skjer. Må jeg kansje installere driverene til C902? Hvor lenge må jeg holde inne 2 og 5? Endret 23. juli 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kom så å si med en gang hos meg, men jeg har muligens innstallert driverene tidligere. Oppgraderte telefonen med Software Update (SonyEricsson) før jeg låste den opp. Disse driverene innstalleres når du holder inne c-tasten og kobler til usb-kabelen (fremdeles avslått telefon) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Endrer programmet imei nummer eller andre ting som verkstedet finner ut av hvis den sendes til reperasjon? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei alle sammen!Noen som vet om man får tak i en sånn en som funker på Sony Ericsson C902? Mvh Arne Austenå De Smartsim-ene korta virker ikke på de nyeste Sony Ericsson telefonene. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kom så å si med en gang hos meg, men jeg har muligens innstallert driverene tidligere. Oppgraderte telefonen med Software Update (SonyEricsson) før jeg låste den opp. Disse driverene innstalleres når du holder inne c-tasten og kobler til usb-kabelen (fremdeles avslått telefon) Har du forsøkt og oppdatere en telefon etter du har låst den opp? Og sett om operatørlåsen kommer tilbake etter oppdatering? Opplevd det tidligere, men med annet program. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Hei alle sammen!Noen som vet om man får tak i en sånn en som funker på Sony Ericsson C902? Mvh Arne Austenå De Smartsim-ene korta virker ikke på de nyeste Sony Ericsson telefonene. ok. Takk=) Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Låste den opp først, deretter debrandet jeg den, fremdeles opplåst ja. Lenke til kommentar
Annie_P Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har Aerix åpnet for å avsinstallere operatørløst SE C510 (Netcom). Har installert Sony Ericsson suite, ser at pc får kontakt med mobil. Det skjer ingen ting når jeg kobler til telefonen og holder 2 og 5 nede. mener å ha lest en annen plass at det er andre taster på denne telefonen som skal holdes nede. Noen som kjenner til dette? Andre som har låst opp Netcom SE510 på denne måten? Skal sim-kortet stå, eller må det være ute av telefonen, i tillegg til at den skal være slått av? Mobilen er ny, må det ha andre/nye drivere? Får ikke installert noe ved å holde c-tasten nede. Håper noen kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå