Gå til innhold

SE C902 - Låse opp operatørlås?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Låste opp en W595 for noen dager siden, kjapp og enkel opplåsing. I tillegg fjernet jeg branding på den slik at jeg ble kvitt entry mm. Dette var

en Telenorlåst telefon, kunne fått opplåsingskoden til den gratis, men ville teste programmet.

Lenke til kommentar

Skjer det ingen ting når du kobler til telefonen? Ingen drivere som innstalleres? Kan være litt tricky å holde inn de knappene samtidig som man kobler til telefonen. Husk at telefonen ikke skal være slått på når du kobler til kabelen.

Endret av Krokan
Lenke til kommentar

Kom så å si med en gang hos meg, men jeg har muligens innstallert driverene tidligere. Oppgraderte telefonen med Software Update (SonyEricsson) før jeg låste den opp. Disse driverene innstalleres når du holder inne c-tasten og kobler til usb-kabelen (fremdeles avslått telefon)

Lenke til kommentar
Kom så å si med en gang hos meg, men jeg har muligens innstallert driverene tidligere. Oppgraderte telefonen med Software Update (SonyEricsson) før jeg låste den opp. Disse driverene innstalleres når du holder inne c-tasten og kobler til usb-kabelen (fremdeles avslått telefon)

Har du forsøkt og oppdatere en telefon etter du har låst den opp?

Og sett om operatørlåsen kommer tilbake etter oppdatering?

Opplevd det tidligere, men med annet program.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har Aerix åpnet for å avsinstallere operatørløst SE C510 (Netcom). Har installert Sony Ericsson suite, ser at pc får kontakt med mobil. Det skjer ingen ting når jeg kobler til telefonen og holder 2 og 5 nede. mener å ha lest en annen plass at det er andre taster på denne telefonen som skal holdes nede. Noen som kjenner til dette? Andre som har låst opp Netcom SE510 på denne måten? Skal sim-kortet stå, eller må det være ute av telefonen, i tillegg til at den skal være slått av? Mobilen er ny, må det ha andre/nye drivere? Får ikke installert noe ved å holde c-tasten nede.

Håper noen kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...