sara Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 jeg har win 98 og når jeg starter maskinen får jeg valgmuligheten å starte maskinene normalt, i sikkerhetsmodus, osv. Men jeg har ikke noen oppstarts diskett i maskinen. Hva kan dette komme av?? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det er enten fordi du har trykt F8 eller fordi du har slått av maskina på "uriktig" måte. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hvis du får denne meldingen hver gang du starter opp er oppstår det en feil når du avslutter pc'en. prøv å oppdatere driverene til lydkortet hvis du har SoundBlaster. Det kan også være at Windows er innstilt til å vise menyen hver gang maskinen starter. For å endre dette bør du ha Tweak IU innstallert (Under kontroll-panelet). Start Tweak IU og gå inn på Oppstart eller boot. Der kan du velge om windows skal vise boot-menyen eller ikke. Hvis du ikke har Tweak IU installert så finner du den under Powertoy på win98 cden. (Høyre-klikk på TweakIU.inf og velg innstaller.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå