Skrujernet Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Har nettop kjøpt kondensfjerner fra shellb med 60-100% isopropanol, funker dette? Endret 22. juli 2009 av atriC Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har nettop kondensfjerner fra shellmed 60-100%isopropanol, funker dette? Avhenger av hva du vil bruke det til. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Til å rense CPU før termisk pasta Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 jeg brukte varmt vann og en middels grov klut da jeg rensa min cpu, det fjerna alt av pasta. jeg brukte noe 96% etterpå som jeg tok med meg fra jobb, for å teste om jeg virkelig hadde fått alt vekk med vann. gikk over med 96 på Q-tip , og det var ingen rester av noe slag, det å bruke stoffer for å fjerne slike rester er oppskrytt, nå vet jeg ikke helt om det er forskjellige typer pasta, men den jeg hadde var seig som fy, kan vær det finnes seigere.. men vann holder i bøtter og spann Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 jeg bruker sånn, så det burde fungere fint. Dersom jeg tar feil, så håper jeg noen kan si ifra fort, for jeg skal bytte kjøler på en maskin snart Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ser ut som om det er litt flekker igjen. Hr det mye og si?Har ttt vann på q-tips og rensett ingen pasta igjen. REnset med isopropanol også Noen som har en godmåte å påføre pastaen på? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 ha på ein liten klatt i midten, jeg brukte fingen, gnidde det utoverslig at det ble et tynt tynt belegg på hele cpuen, så la jeg på en liten klatt til i midten og satt på kjøla, mange som har gode forslag, men det enkle er ofte det beste.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser ut som om det er litt flekker igjen. Hr det mye og si? Kjølepasta kjøler ikke i seg selv. Den benyttes for å skape god kontakt mellom CPU og kjøleribbe (fylle ujevnheter). Derfor skal det benyttes minst mulig pasta og det skal ikke være igjen noe som kan gi dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 ja, får vel rense litt til. Noen som har en god måte å påføre pastaen på? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Hr nå lgt på pastaen og hele platen ble fyltmed et grått lag, håper det var riktig. Du så ikke noen kontakt punkt. La på like mye som en ert og smurte utover med fingeren. Har det noe å si om det mangler en skrue til å feste Hket? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 mangler en skure til hket? tror du må kjøpe deg nytt hk .. neida.. jeg har bare festa håket mitt med 4 av 8 skruer eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå