Gå til innhold

Kome inn på info.vitenskap på UiB, treng erfaringar og råd!

Tesso

Anbefalte innlegg

Som tittelen seier er eg no komen inn på Informasjonsvitskap på UIB og vurderer å gå der eller ta eit fri år. Då vil eg prøve å spare opp pengar til å kunne gå på IT-relatert privatskule ein gong, men veit ikkje om dette nokonsinne kjem til å skje.

På vidregåande hadde eg IKT, Medie og Kommunikasjon,og Historie og Filosofi som tilvalgsfag. Eg har alltid hatt den enklaste matten og fekk andre året ein 2ar (skulle vore 3..).

Er dette studiet, vanskleg, kjedeleg, tørt ol.. Og korleis er dette miljøet, veit nokon det?

På førehand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra miljø, meeeen. Du lærer for med meste om Informasjonssystemer (som er ganske interessant) men er endel "basic" fag, innføring i webutvikling og litt lignende (skal nevnes at jeg ikke går den linjen selv, men vi deler mangen fag), jeg tror nok ikke du vil angre om du begynner der. OM du skulle angre, og finner ut at dette var for lett/kjedelig, kan du bare ta internoverføring til IKT, kognitiv vitenskap eller informatikk dersom du har 2mx. (tror kanskje ikke du trenger det på kognitiv vitenskap..) Uansett ville jeg begynt på skolen istedet for friår, du vil ikke angre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...