Gå til innhold

Lyd både i pc-høytalere (minijack) og gjennom forsterker (spdif)?

Anbefalte innlegg

Jeg har to lydutganger på PC-en. Den ene er en typisk grønn minijack, som går til PC-høytalerne. Den andre er en SPDIF-utgang. Jeg klarer å få lyd i begge, men ikke samtidig. Jeg har koblet PC-en mot stereoanlegget i stua (Spotify), og ønsker å få lyden ut der samtidig som jeg kan høre på PC-høytalerne. Vet noen om dette er mulig? Hvordan kan jeg i så fall få dette til?

Lyden fra PC-en kommer fra en enhet som heter soundmax integrated digital hd audio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en grønn kontakt i fronten av PC også? Kjør pc høytalerene på denne og spdif (som jeg regner med er bak på pc) til forsterker?

Selv kjører jeg minijack i front til headsett og minijack bak til forsterker og det funker strålende. Har lyd i begge deler på en gang. :) (Foxconn P35A hovedkort)

Lenke til kommentar
Har du en grønn kontakt i fronten av PC også? Kjør pc høytalerene på denne og spdif (som jeg regner med er bak på pc) til forsterker?

Selv kjører jeg minijack i front til headsett og minijack bak til forsterker og det funker strålende. Har lyd i begge deler på en gang. :) (Foxconn P35A hovedkort)

Det å kjøre 2 forskjellige minijack's er ikke storm2 sitt problem. Det blir noe annet når han skal kjøre spdif samtidig for i Windows kan du i hvertfall standar bare kjøre lyd ut på ên utgang.

Jeg har ikke noen løsning på dette problemet, men tror man trenger en eller annen form for tilleggsprogramvare for å løse dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...