Gå til innhold

Tips til produkter mot glatt hår?!


Anbefalte innlegg

vet ikke om det er helt den rette plassen å poste, men W/E

 

jeg har et problem an håret mitt blet FOR glatt og lurer på om det finnes noen produkter eller lignende.

 

nå bruker jeg en shampo med strit i for behandlig av sår hodebunn, og må bruke litt balsam for ikke tørke ut håret soom ikke er mitt mål

 

det er så irriterende, for jeg får ikke til å gjøre NOE med det! alt av hårprodukter går ut innen en drøy time! nå gidder jeg ikke gjøre noe med det og det henger som regel rett ned...

 

irriterende!

 

jente foresten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjenner til problemet! :p hehe! det jeg gjorde var å ta permanent, og det ble jeg veldig fornøyd med :) siden jeg hadde så glatt hår, så hadde jeg problemer med å få volum i håret og en ordentlig sveis liksom! så det anbefales hvis du tørr å prøve ;)

Lenke til kommentar
jeg kjenner til problemet! :p hehe! det jeg gjorde var å ta permanent, og det ble jeg veldig fornøyd med :) siden jeg hadde så glatt hår, så hadde jeg problemer med å få volum i håret og en ordentlig sveis liksom! så det anbefales hvis du tørr å prøve ;)

her tengt på det, men er redd for at eksemen i hodebunnen blir værre, har hadt litt lyst på fall, men hårfasongen jeg har nå passer det egentlig ganske dålig, men takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...