zefyrisk Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 er det på noen måte mulig å importere mkv- eller x264-filer i Vegas? har lasta ned en film fra nettet som var pakket i mkv og encodet i x264, men får ikke importert verken pakken eller videoen i Vegas... re-encoding er ikke aktuelt, så la meg bare få vite om jeg står fast her eller ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Prøv å installer Haali media splitter, so kan det vere du får brukt MKV-filer i Vegas. Har du ein x264-dekoder installert frå før? Om ikkje, installer ffdshow i tillegg. Skal ikkje garantere at det fungerer, men det kan vere. Det fungerer i WMM iallfall. Lenke til kommentar
zefyrisk Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Prøv å installer Haali media splitter, so kan det vere du får brukt MKV-filer i Vegas. Har du ein x264-dekoder installert frå før? Om ikkje, installer ffdshow i tillegg. Skal ikkje garantere at det fungerer, men det kan vere. Det fungerer i WMM iallfall. hva er det / gjør den? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Haali Media Splitter? Den opner containeren. MKV er eit kontainerformat, som fortel korleis lyd- og videostraumar skal lagrast, men ikkje korleis dei er komprimert. Ein kontainer kan innehalde mange ulike typar lyd-/videostraumar. For å spele av ei videofil må ein ha noko som opner kontaineren, og noko som dekoder lyden/videoen. AVI er Microsoft sitt eige kontainerformat, og støtte for det er dermed innebygd i operativsystemet. Haali Media Spliltter lar deg opne MKV-filer i ma. Windows Media Player og Windows Moviemaker, so det kan vere det lar deg bruke dei i Vegas òg. ffdshow er ein dekoder for mange ulike lyd-/videotyper. Lenke til kommentar
zefyrisk Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Haali Media Splitter? Den opner containeren. MKV er eit kontainerformat, som fortel korleis lyd- og videostraumar skal lagrast, men ikkje korleis dei er komprimert. Ein kontainer kan innehalde mange ulike typar lyd-/videostraumar. For å spele av ei videofil må ein ha noko som opner kontaineren, og noko som dekoder lyden/videoen. AVI er Microsoft sitt eige kontainerformat, og støtte for det er dermed innebygd i operativsystemet. Haali Media Spliltter lar deg opne MKV-filer i ma. Windows Media Player og Windows Moviemaker, so det kan vere det lar deg bruke dei i Vegas òg. ffdshow er ein dekoder for mange ulike lyd-/videotyper. oh men i så fall vil det ikke gjøre stort for meg, etter som jeg allerede vet at videoen var encodet i x264...hvilket Vegas Pro 8 tilsynelatende ikke støtter Endret 26. juli 2009 av cresun Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Der trur eg du tek feil, du har nok berre ikkje hatt ein dekoder for x264 installert. Prøv å installer ffdshow i tillegg, som nemnt over. Lenke til kommentar
zefyrisk Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Der trur eg du tek feil, du har nok berre ikkje hatt ein dekoder for x264 installert. Prøv å installer ffdshow i tillegg, som nemnt over. har nok allerede ffdshow fra før...jeg fikk i alle fall ikke importert 264-fila Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ser ut som det går an å endre kontainerformatet utan re-enkoding. Kan vere det fungerer om du får det over til AVI. Står om det her: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...19201951AA5SDMl Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Haali Media Splitter? Den opner containeren. MKV er eit kontainerformat, som fortel korleis lyd- og videostraumar skal lagrast, men ikkje korleis dei er komprimert. Ein kontainer kan innehalde mange ulike typar lyd-/videostraumar. For å spele av ei videofil må ein ha noko som opner kontaineren, og noko som dekoder lyden/videoen. AVI er Microsoft sitt eige kontainerformat, og støtte for det er dermed innebygd i operativsystemet. Haali Media Spliltter lar deg opne MKV-filer i ma. Windows Media Player og Windows Moviemaker, so det kan vere det lar deg bruke dei i Vegas òg. ffdshow er ein dekoder for mange ulike lyd-/videotyper. oh men i så fall vil det ikke gjøre stort for meg, etter som jeg allerede vet at videoen var encodet i x264...hvilket Vegas Pro 8 tilsynelatende ikke støtter Sony Vegas støtter mange .264, bl.a. AVCHD. Prøv denne, konverter til .avi Endret 27. juli 2009 av oddmanil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå